Nowy CTO będzie rozbudowywał obecną strategię technologiczną firmy i rozwijał Zespoły odpowiedzialne za realizację dla klientów dedykowanych systemów łączących dane i wspomagających działania marketingowe i sprzedażowe online i offline, własnych platform zarządzania danymi (CDP), rozwiązań opartych o machine learning oraz nowych technologii mierzenia i analizowania kampanii reklamowych. Będzie bezpośrednio raportował do zarządu.
– Marketing oparty o dane to dziś najważniejszy element efektywnej sprzedaży, a dla naszych Klientów to podstawa budująca ogromną przewagę nad konkurencją. Dlatego od kilku lat stawiamy w Cube Group na rozwój narzędzi technologicznych i analitycznych. Budujemy własne narzędzia i korzystamy z najnowszych rozwiązań na rynku. Łukasz od ponad 10 lat doradza największym markom w Polsce jak budować strategie marketingowe w oparciu o dane i rozumie dzisiejsze potrzeby marketerów, że rozwój firm jest możliwy tylko dzięki skutecznemu zarządzaniu danymi i budowaniu data-driven company. To nas łączy i dajemy Łukaszowi szerokie pole do działania, przekazując zarządzanie kilkudziesięcioosobowym teamem doświadczonych specjalistów. Cieszę się, że Łukasz wraca do Cube Group, gdzie zaczynał swoją bogatą karierę, już w nowej roli, by wdrażać u naszych klientów innowacyjne projekty – mówi Andrzej Cudny, prezes Cube Group.
Zobacz również
Łukasz Plona ma doświadczenie zarówno w działaniach operacyjnych dla klientów, jak i zarządzaniu zespołami. W ostatnim czasie był odpowiedzialny za rozwój platformy do zarządzania danymi, poszerzanie umiejętności programistycznych oraz integrowanie usług data-driven. Karierę rozpoczynał w Cube Group w dziale SEM, gdzie został Team Leaderem. Kolejne lata spędził w Value Media na stanowiskach m.in. Head of SEM i Innovation and Technology Directora. Przez ostatnie 5 lat pełnił rolę Innovation and Technology Directora w K2 Precise.
– Powrót do Cube Group to dla mnie wyjątkowe wyzwanie – tu stawiałem pierwsze kroki w digitalu i bardzo się cieszę, że nasze drogi znów się skrzyżowały. Cube Group jest agencją, która rozumie wyzwania dzisiejszego rynku i od kilku lat dynamicznie rozwija się w obszarze technologii. Będę wspierał ten rozwój moją wiedzą i doświadczeniem, by klienci agencji mogli szybciej i skuteczniej osiągać swoje cele, a przy okazji wprowadzali w swoich firmach innowacyjne rozwiązania technologiczne i nowe modele biznesowe. Cube Group daje duże możliwości rozwoju, bo w swoim portfolio mamy cały przekrój działów produktowych od SEM, Paid Social i SEO, przez strategię, CRM, content, kreację afiliację i analitykę, po programmatic i marketplace – podkreśla Łukasz Plona.
Plona to nie jedyne wzmocnienie Cube Group w ostatnich tygodniach. W listopadzie do agencji dołączył Krzysztof Trzewiczek, który objął nowo utworzone stanowisko Head of Development.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing