Łukasz Pytlewski, dotąd analytics manager w Analytics & Insight MEC, objął stanowisko dyrektora tego działu. Pokieruje jednym z największych i strategicznym z punktu widzenia rozwoju oferty MEC departamentów agencji. Łukasz Pytlewski awansował i przejął prowadzenie Analytics & Insight po dołączeniu Tomasza Kolanowskiego, dotychczasowego szefa struktury, do globalnego zespołu MEC.
Nowy dyrektor polskiego A&I pracuje w MEC od 2012 roku. Do tej pory kierował zespołem analityków i ekonometryków, który współtworzył liczne narzędzia i systemy pomiaru agencji. Ostatnio wprowadzili na rynek m.in. Amplifier, narzędzie do prognozowania popytu, które sygnalizuje reklamodawcy w jakim momencie powinien zintensyfikować kampanię. Zespół Pytlewskiego jest też współtwórcą flagowego projektu analitycznego MEC – Ad Quantum, który pozwala ocenić wpływ internetu i telewizji na kluczowe wskaźniki marketingowe i który w ostatnich dwóch latach stał się „hitem eksportowym” polskiego A&I, rozwijanym obecnie na rynkach regionu oraz na świecie.
Zobacz również
Łukasz Pytlewski pracuje w branży mediów i reklamy od ponad 10 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w agencjach mediowych (dział badań Mediacom) oraz firmach konsultingowych (Accenture, dział Accenture Media Management).