Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Łukasz Wolak Dyrektorem Działu Sprzedaży i Marketingu Wydawnictwa Burda Książki

Od sierpnia nowym Dyrektorem Działu Sprzedaży i Marketingu Wydawnictwa Burda Książki będzie Łukasz Wolak, dotychczasowy Dyrektor Handlowy.
O autorze
0 min czytania 2017-08-04

Łukasz Wolak jest związany z Burda International Poland od prawie 4 lat. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Empik i Wydawnictwie Pascal.

Będzie raportował do Katarzyny Sobańskiej-Helman, Dyrektor Zarządzającej Działem Książek i Kolekcji Burdy. Będą mu podlegały 2 zespoły: sprzedaży (Agnieszka Ilczuk, Marzenna Kielak i Justyna Wieczorek) i promocji (Aleksandra Kurowska, Ilona Ostrowska, Izabela Janiszewska).

Łukasz Wolak zastąpił na tym stanowisku Macieja Maćkowiaka, który pełnił swe obowiązki do stycznia br.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj