TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Łukasz Zaleśny dyrektorem strategii i innowacji w Blue 449

Łukasz Zaleśny objął stanowisko Strategy&Innovation Directora w Blue 449. Odpowiada za umacnianie kompetencji strategicznych zespołu, rozwój oferty w obszarze innowacji, wsparcie procesów new business oraz działania marketingowe agencji.
O autorze
1 min czytania 2017-12-05

Doświadczenie Łukasza, zdobywane we współpracy z szeregiem największych reklamodawców z różnych branż, wzbogaci nasz zespół i podniesie jakość rekomendacji strategicznych. Równie ważne jest dla nas to, że sposób pracy Łukasza wpisuje się w wartości i filozofię działania Blue 449 i tak jak my wierzy w siłę kolektywnej pracy i interdyscyplinarnych zespołów, łączących specjalistów z różnych branż oraz otwarcie się na współpracę z innymi partnerami biznesowymi klienta – powiedziała Beata Szcześniak, General Manager Blue 449.

Zaleśny jest związany z branżą reklamową od ponad 12 lat. Do Blue 449 przeszedł z Zenith, agencji należącej również do Publicis Media, gdzie pracował przez 6 lat, ostatnio na stanowisku Strategy&Insights Managera. Wcześniej był związany m.in. z ACR (Grupa K2), E-Graphics (TBWA) i Gadu-Gadu. Jest absolwentem Szkoły Strategii Marki SAR. 

Stanowisko Strategy&Innovation Directora w Blue 449 nie było obsadzone od sierpnia. Wcześniej zajmował je Arek Urban.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj