Łukasz Zielonka jest ekspertem w zakresie digital marketingu. W przeszłości rozwijał lokalną markę B2B, która w szczytowym okresie swojej działalności stała się odnoszącym sukcesy e-commerce o ogólnopolskim zasięgu. Jest także autorem sukcesu innego ogólnopolskiego e-commerce, który osiągnął rekordową w skali kraju sprzedaż profesjonalnych urządzeń IT. Do obowiązków Łukasza Zielonki jako CMO należy koordynacja zintegrowanych działań marketingowych spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Escola, w tym m.in. takich produktów i usług, jak Heseya, Meetinga, Frivo czy PupileVet.
Escola daje w marketingu duże pole do działania. Różnorodność produktów, dynamicznie rozwijające się technologie i stale rosnące portfolio klientów sprawiają, że to jedno z najciekawszych miejsc w polskim marketingu. Przed nami również działania międzynarodowe z uwagi na ekspansję Escoli na zagraniczne rynki – mówi Łukasz Zielonka
Zobacz również
Pełniący dotychczas rolę CMO Kamil Grzejek, objął nowe stanowisko w spółce – chief evangelist.
Uznałem, że Łukasz bardzo dobrze wdrożył się w nasze działania, ma olbrzymie doświadczenie oraz determinację w osiąganiu celów. Przekazuję ster w dobre ręce, osobie, której ufam i wiem, że podoła zadaniu. Chcę skupić się na ewangelizowaniu klientów, znajdowaniu miejsca w ich działalności na nasze produkty, usługi i technologie oraz wskazywaniu obszarów, w których Escola może najlepiej wspomóc osiąganie przez nich założonych celów biznesowych – mówi Kamil Grzejek o swojej decyzji.
Kamil Grzejek w nowej roli chief evangelist będzie dzielił się swoją wieloletnią wiedzą i doświadczeniem zdobytym poprzez pozyskiwanie, realizację i koordynację projektów IT dla największych europejskich i polskich spółek. Od 9 lat zajmuje się obsługą dedykowanych projektów B2B i B2C, od wdrożeń AI po aplikacje konsumenckie o milionowym zasięgu. Specjalizuje się w analityce biznesowej i badaniu zachowań konsumentów, ze szczególnym upodobaniem do programów lojalnościowych i cyklów zakupowych. W swoich działaniach łączy zebrane doświadczenia w obszarach sprzedaży, analityki, marketingu i zarządzania projektami.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Dotąd był odpowiedzialny za optymalizację procesów biznesowych w wielu polskich spółkach. Swoje działanie jako chief evangelist skupia na koordynacji i usprawnieniu procesu sprzedażowo-analitycznego oraz edukacji klientów Escola z zakresu korzyści oferowanych przez spółkę w ramach usług i produktów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing