Luksja wystartowała z kampanią „Luksja. Twój pierwszy krok ku pielęgnacji”

W sierpniu br. Luksja wystartowała z kampanią pod hasłem „Luksja. Twój pierwszy krok ku pielęgnacji”. To pierwsza odsłona nowej strategii kreatywnej marki, której celem jest podkreślenie najważniejszych walorów produktów oraz zachęcenie nowych użytkowników do wypróbowania ich działania na sobie.
O autorze
1 min czytania 2019-08-27

W trakcie trwania kampanii klienci mogą wypróbować żele pod prysznic Luksja i podzielić się opinią na ich temat. Zadecydują także czy chcą otrzymać zwrot pieniędzy za zakupiony produkt czy wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami nawiązującymi do relaksu i pielęgnacji ciała. Są to 3 bony o wartości 2 000 zł na ekskluzywny wyjazd z przyjaciółką do SPA oraz 50 podwójnych zestawów pielęgnacyjnych.

– Szukaliśmy rozwiązania, które w kreatywny sposób wesprze sprzedaż kategorii żeli pod prysznic i zarazem zachęci nowych konsumentów do ich wypróbowania. Wierzymy w jakość naszych produktów, a jednocześnie wciąż pracujemy nad jeszcze lepszym dopasowaniem oferty marki do potrzeb i oczekiwań użytkowników. Dlatego w ramach kampanii umożliwiliśmy konsumentom podzielenie się z nami opinią na ich temat – mówi Katarzyna Dworak- Andrzejewska, brand manager marki Luksja.

Za ideę, kreację oraz wszystkie działania egzekucyjne odpowiedzialna jest Tailor Made PR. W ramach opracowanej strategii, agencja odpowiada także za stworzenie key visuals, prowadzenie media relations, współpracę z influencerami, komunikację w social mediach, web development oraz zakup mediów online.

Nowa kampania Luksji wystartowała 5 sierpnia i potrwa do 30 września 2019 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing