W trakcie trwania kampanii klienci mogą wypróbować żele pod prysznic Luksja i podzielić się opinią na ich temat. Zadecydują także czy chcą otrzymać zwrot pieniędzy za zakupiony produkt czy wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami nawiązującymi do relaksu i pielęgnacji ciała. Są to 3 bony o wartości 2 000 zł na ekskluzywny wyjazd z przyjaciółką do SPA oraz 50 podwójnych zestawów pielęgnacyjnych.
– Szukaliśmy rozwiązania, które w kreatywny sposób wesprze sprzedaż kategorii żeli pod prysznic i zarazem zachęci nowych konsumentów do ich wypróbowania. Wierzymy w jakość naszych produktów, a jednocześnie wciąż pracujemy nad jeszcze lepszym dopasowaniem oferty marki do potrzeb i oczekiwań użytkowników. Dlatego w ramach kampanii umożliwiliśmy konsumentom podzielenie się z nami opinią na ich temat – mówi Katarzyna Dworak- Andrzejewska, brand manager marki Luksja.
Zobacz również
Za ideę, kreację oraz wszystkie działania egzekucyjne odpowiedzialna jest Tailor Made PR. W ramach opracowanej strategii, agencja odpowiada także za stworzenie key visuals, prowadzenie media relations, współpracę z influencerami, komunikację w social mediach, web development oraz zakup mediów online.
Nowa kampania Luksji wystartowała 5 sierpnia i potrwa do 30 września 2019 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing