Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

LUX MED wybrał 24/7 Communication

Agencja 24/7Communication rozpoczęła współpracę z największą w Polsce siecią medyczną – Grupą LUX MED.
O autorze
0 min czytania 2014-08-26

W ramach współpracy z LUX MED, konsultanci 24/7Communication zajmą się działaniami komunikacyjnymi dla prowadzonych przez Grupę projektów i oferowanych produktów. Do zadań agencji należeć będzie współpraca z mediami w obszarze produktowym oraz wsparcie wybranych projektów komunikacji wewnętrznej i aktywności CSR, w tym kampanii edukacyjnej „Umiem Pomóc”.

Grupa LUX MED jest liderem na rynku prywatnych usług medycznych w Polsce oraz częścią uznanej międzynarodowej grupy Bupa, obsługującej 22 mln Klientów w ponad 190 krajach.

Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Katarzynę Fabjaniak-Czerniak (Senior Account Manager).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj