LVL UP MEDIA specjalizuje się m.in. w e-commerce i już od wielu lat współpracuje z największym polskim marketplacem utrzymując tytuł Certyfikowanego Partnera Allegro Ads Partner +. Ma za zadanie zaplanowanie i realizację kampanii mediowych L’Oréal Professionnel Paris na platformie.
Poza standardową ofertą Agencja przeprowadzi audyt aukcji Oficjalnego Sklepu L’Oreal Professionnel, który wobec zmian w działaniu algorytmów adsowych będzie kluczowy do optymalizacji działań. Firma zaoferowała również szczegółową analitykę. LVL UP MEDIA wyróżnia się raportowaniem sprzedaży zarówno w prowadzonym sklepie jak i w poszczególnych podkategoriach Allegro. Dzięki autorskim narzędziom przygotowują m.in. analizę koszyków. Dane wyciągnięte z tych badań niejednokrotnie już pozwoliły klientom agencji podnosić obroty sklepu.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]