W swoim najnowszym spocie marka Lynx (znana w Polsce jako Axe) zdradza swoim odbiorcom tajniki golenia. Bohater reklamy, używając produktu marki, pokazuje mężczyznom, jak się depilować.
Co ciekawe, w spocie wykorzystano bodźce dźwiękowe, znane też jako ASMR, które działają relaksująco na odbiorcę.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja 72andSunny Amsterdam.
Znacie zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinieneś wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. 24 maja 2018 roku marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Nic nie uspokaja duszy niczym odgłos drogi i dudnienie Milwaukee-Eight®. Harley-Davidson z okazji dnia relaksacji stworzył ścieżkę medytacyjną opartą na dźwiękach motocykla.