W swoim najnowszym spocie marka Lynx (znana w Polsce jako Axe) zdradza swoim odbiorcom tajniki golenia. Bohater reklamy, używając produktu marki, pokazuje mężczyznom, jak się depilować.
Co ciekawe, w spocie wykorzystano bodźce dźwiękowe, znane też jako ASMR, które działają relaksująco na odbiorcę.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja 72andSunny Amsterdam.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Znacie zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinieneś wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. 24 maja 2018 roku marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Nic nie uspokaja duszy niczym odgłos drogi i dudnienie Milwaukee-Eight®. Harley-Davidson z okazji dnia relaksacji stworzył ścieżkę medytacyjną opartą na dźwiękach motocykla.