Lynx pokazuje mężczyznom, jak się depilować

Lynx pokazuje mężczyznom, jak się depilować
Lynx, znany w Polsce jako Axe, przygotował krótki tutorial dla mężczyzn z zakresu depilacji. W spocie użyto zjawiska dźwiękowego ASMR, które działa relaksująco na odbiorcę.
O autorze
0 min czytania 2019-03-01

W swoim najnowszym spocie marka Lynx (znana w Polsce jako Axe) zdradza swoim odbiorcom tajniki golenia. Bohater reklamy, używając produktu marki, pokazuje mężczyznom, jak się depilować.

Co ciekawe, w spocie wykorzystano bodźce dźwiękowe, znane też jako ASMR, które działają relaksująco na odbiorcę.

Za realizację odpowiada agencja 72andSunny Amsterdam.



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Znacie zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinieneś wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. 24 maja 2018 roku marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nic nie uspokaja duszy niczym odgłos drogi i dudnienie Milwaukee-Eight®. Harley-Davidson z okazji dnia relaksacji stworzył ścieżkę medytacyjną opartą na dźwiękach motocykla.