m-commerce globalnie. HTML5 wchodzi do gry – infografika

Aktualne tempo rozprzestrzeniania się urządzeń mobilnych, wyraźna zmiana sposobu w jaki ludzie poszukują produktów i je kupują oraz wejście reklamy mobilnej w programowalność, to zjawiska które ostatnio zwróciły uwagę świata online marketingu.
O autorze
1 min czytania 2013-10-03

Jeżeli jeszcze nie docierasz do internautów poprzez reklamy na smartfonie czy tablecie, możesz przegapić okazję do obecności twojej marki w ogromnej części codziennego życia mobilnych konsumentów.

Na przestrzeni ostatnich lat globalny ekosystem mobile doświadczył znaczącego wzrostu, a prognozy na najbliższe lata są bardzo optymistyczne. Przewiduje się nawet czterokrotne zwiększenie wydatków na mobile w przedziale między rokiem 2012 a 2016. Obserwujemy, że używanie urządzeń mobilnych do zakupów przez internet jest coraz bardziej powszechne i stanowić będzie już 15% całego e-handlu.

Naturalnie wraz z tym trendem rośnie rynek reklamy mobilnej (spodziewany wzrost przychodów to prawie 50% łacznej wartości kanału display do 2017 roku). Notabene aż 41 % z łącznych przychodów Facebooka w 2013 r. pochodzi z reklam mobilnych, co pozycjonuje serwis na drugim miejscu po Google w tej kategorii.

Tych i wiele innych „zwrotów akcji” znalazło się w najnowszej infografice „the Mobile Globe” od Sociomantic Labs. Przy tej okazji firma ogłosiła także uruchomienie swojego nowego produktu technologicznego, z dostępem do 100% powierzchni w modelu RTB – spersonalizowanych banerów reklamowych HTML5 (flash-free) na wszystkie urządzenia mobilne, zasilanych przez dane CRM klienta. Jest to oczekiwane i najnowsze rozwiązanie w mCommerce, które pozwala docierać reklamodawcom do pojedynczych konsumentów z dynamicznymi reklamami produktów, w przeglądarkach i aplikacjach na smartfonach czy tabletach (również w systemie Apple iOS).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: Sociomantic

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się