Są to kolejne spoty z cyklu, w którym członkowie Ekipy Orange, Ulka i Michał, stawiają czoła kolejnym wyzwaniom. W jednym z nich bohaterowie poszukują sprzętów domowych, które można podłączyć do urządzenia Funbox 6, w drugim z kolei pokazują niezwykłe hobby, którymi można podzielić się z innymi w social mediach.
Zdjęcia do spotu miały miejsce w styczniu w Warszawie. Za realizację odpowiadali m.in. reżyser Marcin Filipek i operator obrazu Marek Sanak, przy wsparciu producenta M5 Przemka Błażejewskiego i kierowniczki produkcji Magdy Gębickiej-Krzymińskiej.
Zobacz również
Filmy zadebiutowały w telewizji i internecie 28.01.2021 roku. Kreację dla kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, natomiast za zakup mediów odpowiada Initiative Media Warszawa.
Jest to kolejna udana realizacja w ramach współpracy M5 FILM z ORANGE S.A.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing