MAB z nową kampanią dla nowego BMW serii 7

Agencja MAB przygotowała kolejną kampanię dla marki BMW. Działania wspierają komunikację BMW Individual – kolekcji luksusowych opcji wyposażenia, dostępnych dla nowego BMW serii 7 i innych wybranych modeli BMW.
O autorze
1 min czytania 2016-04-11

Kolekcja BMW Individual daje zamawiającemu samochód szerokie możliwości personalizacji, zrealizowania własnych koncepcji i dobrania elementów wyposażenia czy wnętrza do własnego stylu, podnosząc samochód do rangi prawdziwego arcydzieła. MAB odpowiada za przygotowanie spotów TV, produkcję spotu do kin a także za przygotowanie materiałów prasowych, online i OOH. Kampania potrwa do połowy kwietnia.

Wybierając możliwość personalizacji samochodu, w BMW Individual właściciel może w niepowtarzalny sposób dać wyraz swojej osobowości. Ekskluzywne materiały, takie jak np. drobnoziarnista skóra merynosów, niezwykłe wzornictwo, np. ręcznie plecione wykończenia foteli oraz wyszukane detale, takie jak szeroka gama lakierów w fascynującej kolorystyce czy zindywidualizowane laserowe grawerowanie – to wszystko dostępne jest w BMW Individual serii 7 dla pasjonatów indywidualnego stylu. W najbliższym czasie BMW Individual serii 7 będzie można zobaczyć na Poznań Motor Show.

Agencja MAB odpowiada za przygotowanie materiałów do kampanii ogólnopolskiej, w ramach której powstały dwa spoty TV (jeden jako adaptacja, drugi autorstwa MAB), 30 i 30 s., emitowane w TVN, TVP i Polsat. Agencja przygotowała także kampanię do kin, prasową, online i OOH.

Kampania trwa od początku marca do połowy kwietnia 2016 r. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się