Kolekcja BMW Individual daje zamawiającemu samochód szerokie możliwości personalizacji, zrealizowania własnych koncepcji i dobrania elementów wyposażenia czy wnętrza do własnego stylu, podnosząc samochód do rangi prawdziwego arcydzieła. MAB odpowiada za przygotowanie spotów TV, produkcję spotu do kin a także za przygotowanie materiałów prasowych, online i OOH. Kampania potrwa do połowy kwietnia.
Wybierając możliwość personalizacji samochodu, w BMW Individual właściciel może w niepowtarzalny sposób dać wyraz swojej osobowości. Ekskluzywne materiały, takie jak np. drobnoziarnista skóra merynosów, niezwykłe wzornictwo, np. ręcznie plecione wykończenia foteli oraz wyszukane detale, takie jak szeroka gama lakierów w fascynującej kolorystyce czy zindywidualizowane laserowe grawerowanie – to wszystko dostępne jest w BMW Individual serii 7 dla pasjonatów indywidualnego stylu. W najbliższym czasie BMW Individual serii 7 będzie można zobaczyć na Poznań Motor Show.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Agencja MAB odpowiada za przygotowanie materiałów do kampanii ogólnopolskiej, w ramach której powstały dwa spoty TV (jeden jako adaptacja, drugi autorstwa MAB), 30 i 30 s., emitowane w TVN, TVP i Polsat. Agencja przygotowała także kampanię do kin, prasową, online i OOH.
Kampania trwa od początku marca do połowy kwietnia 2016 r. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing