BMW to legendarna marka niezawodnych i zaawansowanych technologicznie samochodów o współczesnym designie. Dla konsumentów są synonimem pełni życia, bo to właśnie one sprawiają, że każda chwila spędzona za kierownicą staje się ekscytującą i niezapomnianą przygodą.
W najnowszej kampanii modele BMW X6 i BMW X6 M przenoszą odbiorców do emocjonującego świata marki, jednocześnie pobudzając wyobraźnię i apetyt na pełne adrenaliny przeżycia.
Zobacz również
W ramach projektu, agencja MAB odpowiada za adaptację spotu reklamowego, kreacje w prasie i internecie oraz w kanałach OOH. Spot w wersji 60’’, promujący model BMW X6, jest emitowany w sieciach kin Helios i Multikino oraz w internecie. Reklamę 30’’ można natomiast zobaczyć w Polsacie, TVN i TVP. Działania on-line objęły kampanię odsłonową, wspieraną przez rich media.
W głównych ogólnopolskich tytułach prasowych oraz w kanałach OOH pojawiły się kreacje promujące wejście na polski rynek modelu BMW X6 M pod hasłem „I M Back”. W działaniach outdoor wykorzystano m.in.: billboardy i blacklighty.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing