Do jego głównych zadań należy prowadzenie działań strategiczno-promocyjnych w imieniu polskich firm z wielu sektorów rynku we współpracy z domem mediowym Infinity Media oraz reprezentowanie ich w regionie Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Maciej Białko kieruje zespołem ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w pozyskiwaniu nowych partnerów dla polskich firm w regionie Zatoki Perskiej. Będzie nadzorował prace zespołu, opracowywał indywidualne strategie marketingowe, a przede wszystkim budował i podtrzymywał relacje biznesowe. Maciej Białko za główny cel stawia sobie zbudowanie wizerunku polskiego przedsiębiorcy w ZEA jako konkurencyjnego partnera biznesowego i profesjonalisty, którego wyróżnia jakość oferowanych produktów i usług. Maciej jest przede wszystkim wizjonerem, dla którego Infinity Media Middle East to coś więcej niż biznes.
Zobacz również
„Dążę do tego, aby Infinity Media Middle East FZ LLC stała się ambasadorem polskich przedsiębiorców w krajach Zatoki, aby polski produkt, polska usługa i polska technologia automatycznie kojarzyły się lokalnemu odbiorcy z rzetelnością, profesjonalizmem i najwyższą jakością”– wyjaśnia Maciej Białko.
Maciej Białko związany jest z rynkiem Zjednoczonych Emiratów Arabskich od 2008 roku. Przez pierwsze cztery lata pobytu w ZEA pełnił funkcję eksperta ds. ekonomicznych w Ambasadzie RP w Abu Zabi. Przez kolejne trzy lata prowadził własną działalność oraz był oficjalnym przedstawicielem Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych w ZEA. Przeprowadził szereg misji handlowych i inwestycyjnych dla polskich instytucji wpierających biznes, a także bezpośrednio dla firm. Przed przyjazdem do ZEA pracował kilka lat w Republice Irlandii w administracji sektora bankowego (Bank of Scotland, Barclaycard International oraz Bank of Ireland).
Maciej jest osobą z wieloletnim doświadczeniem na rynku emirackim, zarówno we współpracy z instytucjami rządowymi, jak i ze światem biznesu. Jego największymi osiągnięciami była organizacja wizyty premiera Donalda Tuska w kwietniu 2012 roku (podczas pracy w Ambasadzie RP w Abu Zabi) oraz stworzenie programu dla czołowych polskich spółek podczas oficjalnej wizyty Prezydenta Komorowskiego w ZEA w grudniu 2013 roku. W efekcie organizacji spotkań b2b za jego pośrednictwem wiele polskich firm rozpoczęło sprzedaż swoich produktów do ZEA.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing