Maciej Dulski w MediaMarktSaturn będzie odpowiadał za strategię i rozwój e-commerce, budując jednocześnie najlepsze doświadczenia zakupowe użytkowników nowych technologii w tym kanale, a także wzmocni działania marki w obszarze trade marketingu. Jego zadaniem będzie również udział w jednym z największych projektów e-commerce na polskim rynku, jakim jest tworzenie nowej platformy online dla sklepu mediamarkt.pl.
Maciej Dulski zastąpił w tej funkcji Pawła Kuźmę.
Zobacz również
– Realizując strategię rozwoju omnichannel, intensyfikujemy działania we wszystkich obszarach biznesu, żeby zapewnić najwyższą jakość naszej oferty. Cieszę się, że Maciej dołączył do naszego zespołu i będzie mógł wykorzystać swoje doświadczenie i kompetencje do budowania nowej wartości kanału online – mówi Andrzej Jackiewicz, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska
Maciej Dulski posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w obszarze digital i e-commerce, które zdobywał w firmach takich jak YOPE, Veepee, Allegro czy Tchibo, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój sprzedaży online, budowanie i wdrożenie sklepów internetowych oraz tworzenie i realizację strategii E-Commerce. Studiował Finanse na SGH w Warszawie. Posiada również dyplom MBA Universty of Minnesota – Carlson School of Management.
– Elektronika użytkowa to fascynująca branża, pełna wyzwań i możliwości. Innowacyjność i otwartość na zmiany to duże atuty marki MediaMarkt, dlatego z radością rozpocząłem rok 2023 od pracy w bardzo dynamicznym zespole, wspólnie z którym będę mógł tworzyć najlepsze doświadczenia klientów w obszarze e-commerce – mówi Maciej Dulski, dyrektor e-commerce & trade marketingu w MediaMarktSaturn Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing