Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Maciej Godlewski client service directorem w K2 Media

Z początkiem września Marcin Godlewski obejmie nowo utworzone stanowisko client service directora w K2 Media
O autorze
0 min czytania 2014-06-23

Maciej Godlewski od września sprawować będzie funkcję client service directora w K2 Media. Kompetencje te przejmie od Katarzyny Wiśniewskiej, dyrektor zarządzającej spółki. Godlewski odpowiedzialny będzie za relacje z klientami firmy, zarządzanie zespołem client service, realizację planów sprzedażowych oraz współtworzenie strategii organizacji.

Maciej Godlewski przez ostatnie 10 lat pracował w Starcom, odpowiadając m.in za biznesową obsługę marki T-Mobile. Prowadził i nadzorował całość działań na rzecz tego klienta. Jest również współautorem kampanii nagradzanych na mediowych i reklamowych konkursach Effie i Media Trendy.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj