Maciej Kawka, dotąd dyrektor strategiczny Wavemaker, obecnie chief strategist, został szefem kilkuosobowego działu strategii spółki. Zastępuje Tomasza Fochtmana, wieloletniego szefa strategii, który rozpoczął pracę poza strukturami agencji.
Maciej Kawka jest związany z Wavemaker, wcześniej MEC, od ponad 10 lat, czyli od początku swojej pracy zawodowej. W ostatnich latach Kawka współtworzył też markę doradczą Syntax działającą u boku Wavemaker, a teraz będzie nadzorował jej rozwój.
Zobacz również
– Wavemaker zawsze szczycił się solidnym zapleczem intelektualnym, stąd rozbudowana, jak na rynkowe standardy, oferta strategiczna naszej firmy. Trendy na rynku agencji mediowych jasno pokazują, że ewoluujemy w kierunku usług doradczych, a Wavemaker zdecydowanie jest w awangardzie tych tendencji – mówi Paweł Gala, szef Wavemaker.
Maciej Kawka będzie raportował do Pawła Gali i blisko współpracował z zarządem spółki.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]