Maciej Kozina w duecie z Adamem Smereczyńskim odpowiada w VML Poland za zespół 31 osób i obsługę takich marek jak Żywiec, EB, Tic Tac Global, Wyborowa, Lay’s Polska, Lay’s Region, Red Bull oraz mBank.
Doświadczenie zdobywał pracując m.in. w Isobar Poland, 180heartbeats + JUNG v. MATT, Cheil Worldwide oraz Change Integrated.
Zobacz również
Maciej Kozina jest współautorem wielu nagradzanych projektów, m.in. „Screeshot Coupons” (McDonald’s), „Bardzo dobre maniery” (Polski Czerwony Krzyż), czy „Wołyń – Pojednanie” (Forum Film).
Na swoim koncie ma ponad 50 nagród i wyróżnień na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych: Cannes Lions, D&AD, Golden Drum, Eurobest, One Show, Clio Awards, Effie, KTR czy Innovation Ad. Jego prace były publikowane m.in. w Fast Company, PSFK i Direct New Ideas.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach