Kampania jest lokalną odpowiedzią na globalną akcję Classic Collaborators, w której marka Reebok skupia inspirujące osoby z różnych dziedzin. Wszystkich poproszono o pokazanie swojej historii, a te słowa miały służyć im za inspirację: „Codziennie piszesz własną historię – swoją pasją, twórczością i działaniami. Przecierasz szlaki, wytyczasz nowe kierunki, przekraczasz granice. To Twoja własna, wyjątkowa historia. #WriteYourLegacy”
Kampania przedstawia jednocześnie nowy model buta Classic Leather Legacy. Lifestyle’owy model Reebok inspirowany kultowymi biegówkami sprzed lat czerpie z modeli biegowych z lat 70. i 80. i dla współczesnych trendsetterów stanowi prawdziwe spełnienie marzeń o archiwalnych butach w nowoczesnym stylu.
Zobacz również
Classic Leather Legacy widocznie czerpią inspirację z archiwalnych modeli Reebok Aztec i ikonicznych Classic Leather, autentycznie nawiązując tym samym do sportowej kultury w najlepszym wydaniu. Nowoczesny i wytrzymały materiał ripstop zestawiony z miękkim zamszem to ukłon w stronę biegowych korzeni Reebok. Classic Leather Legacy z nylonową cholewką w stylu retro wyposażoną w odblaskowe detale oraz z widoczną pianką na języku tworzą zdekonstruowany look rodem z archiwum.