Maciej Paciorek przez ostatnie 15 lat był związany z grupą Ströer Polska, gdzie w pierwszych latach pracy odpowiadał za współpracę z sektorem publicznym oraz wsparcie działu sprzedaży. W 2010 roku objął funkcję dyrektora działu sprzedaży regionalnej i instytucjonalnej. Stworzył ponad dwudziestoosobowy dział odpowiedzialny za sprzedaż do klientów bezpośrednich, regionalnych, agencji reklamowych oraz instytucji publicznych. Przez ostatnie 4 lata, jako członek zarządu Ströer Media, był odpowiedzialny za wszystkie kwestie związane z procesem sprzedaży oraz działaniami Public Affairs.
Jest absolwentem Centrum Europejskiego Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Przez 7 lat był związany z polskimi i zagranicznymi instytucjami odpowiedzialnymi za integrację europejską.
Zobacz również
Maciej Paciorek ma ogromne doświadczenie sprzedażowe poparte wymiernymi sukcesami. Jestem przekonana, że jego wejście do zespołu, wpłynie na dalszą poprawę wyników, zwłaszcza sprzedaży bezpośredniej. W najbliższych latach zamierzamy maksymalnie wykorzystywać nasz potencjał i sprostać wyzwaniom rynkowym. Dlatego skoncentrujemy się na umocnieniu pozycji lidera rynku Digital Out of Home w Polsce oraz na dalszym rozwoju naszej sieci ekranów. Według wszelkich przewidywań, rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej, dzięki postępującej transformacji z tradycyjnych billboardów na nośniki digital, powinien rosnąć o co najmniej kilkanaście procent rocznie. A my zamierzamy być głównym beneficjentem tego wzrostu – mówi Agnieszka Godlewska, prezes zarządu Screen Network.