Space Cat Industries działa od lutego 2020 r. i zdążyła już pozyskać dużego klienta z branży rozrywkowej, dla którego będzie realizować działania na TikToku. Uczestniczy także w kilkunastu postępowaniach przetargowych. Strategicznymi inwestorami zostali Maciej Bielicki i Yuri Drabent, wieloletni współpracownicy Macieja Skrzypczaka.
Zobacz również
– W Space Cat Industries zawsze będziemy zajmować się najciekawszymi i najszybciej rosnącymi obszarami komunikacji w digitalu. Dzisiaj bez wątpienia takim miejscem jest TikTok – najbardziej dynamicznie rozwijająca się platforma z pogranicza social mediów i rozrywki. Ma ogromny potencjał, z którego polski rynek reklamy dopiero zaczyna sobie zdawać sprawę. Z drugiej strony polscy młodzi twórcy radzą sobie na platformie świetnie. Chcemy pomóc markom, agencjom reklamowym i domom mediowym budować i wprowadzać w życie skuteczne strategie komunikacji z wykorzystaniem tego medium. Jako eksperci od e-commerce i analityki rozwijamy w Polsce także usługi z zakresu social commerce, które, jak pokazują rynki azjatyckie, mają niezwykle silne przełożenie na generowanie sprzedaży, szczególnie wśród pokolenia Z: odbiorców do 24 roku życia – mówi Maciej Skrzypczak, CEO agencji.
Space Cat Industries – ilustracja: www.ewelinagaska.com/
Założyciele Space Cat Industries mają wieloletnie doświadczenie w digital marketingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
CEO agencji, Maciej Skrzypczak odpowiada za zarządzanie firmą, rozwój portfolio klientów agencji oraz client service, a także za nawiązywanie partnerstw i kontakty z kluczowymi influencerami.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Skrzypczak to jeden z pionierów branży social media marketingu w Polsce. Zaczynał w 2008 roku w agencji Saatchi & Saatchi IS, gdzie zbudował dział social media. Następnie, jako jeden z twórców agencji Lubię to przeprowadził ją drogą od startupu do dojrzałego biznesu, a następnie rozwijał ją w ramach grupy Dentsu Aegis Network. Lubię to uzyskała status jednej z najlepszych agencji reklamowych w Polsce, co potwierdza szereg wyróżnień i nagród. W latach 2012-2016 Lubię to została dwukrotnie nagrodzona tytułami Agencji Social Media Roku i Agencji Digital Roku w raporcie „Agencje Interaktywnie” publikowanym przez magazyn „Media & Marketing Polska”. W 2016 r. uzyskała tytuł agencji roku Effie.
W 2017 r. Maciek znalazł się w gronie założycieli agencji marketingu gamingowego Gameset i objął stanowisko CEO. Współpracował z Epic Games z sukcesem wprowadzając fenomen gamingu, grę Fortnite, na 17 rynków CEE. Gameset to najbardziej utytułowana firma w swojej branży – w 2018 agencja zdobyła miedzy innymi 13 nagród na festiwalu Cannes Lions, współpracując przy projekcie „Ostatnie Drzewo”. W tym samym roku w Gameset zainwestował holding Mediacap nabywając 28% udziałów spółki.
Maciej to uznany ekspert w zakresie marketingu. Juror w konkursach Euro Effie, Effie Polska, Innovation Awards i Golden Arrow.
Bart Woźniak, managing partner w Space Cat Industries odpowiada za kompetencje strategiczne, dane i analitykę, a także za zarządzanie operacyjne i finanse.
Karierę rozpoczął na University of Southern Denmark, gdzie przez 3 lata wykładał i zarządzał ścieżką edukacyjną Innovation & Business. Równolegle kierował projektami w branży fin-tech w Londynie. W 2014 rozpoczął współpracę z funduszem venture capital Nova Founders – pracował w Kuala Lumpur, jako Head of Operations w najszybciej rosnącym agregatorze finansowym w Malezji CompereHero, gdzie między innymi odpowiedzialny był za zarządzanie partnerstwem z Yahoo i Jobstreet. W tym czasie działał w sektorze funduszy inwestycyjnych tworząc i zarządzając najbardziej rozpoznawalnym wydarzeniem branży Private Equity w regionie CEE – pracując dla Private Equity Insights.
Po prawie dekadzie pobytu za granicą Woźniak wrócił do Polski i zajął się niezależnym doradztwem w zakresie e- commerce oraz budowaniem marek sprzedających bezpośrednio do konsumenta online – Digital Native Brands. Współtworzył agencję marketingu gamingowego Gameset. Ostatnio pomagał influencerom budować własne marki e-commerce, wspierał m.in. Aleksandrę Żuraw przy tworzeniu marki La Grue. Wykładowca SWPS na School of Ideas.