Kompetencje nowego dyrektora Działu Brand dobrze wpisują się w nową globalną strategię H+K, zgodnie z którą Agencja zamierza stopniowo odchodzić od tradycyjnego pojmowania PR w kierunku profesjonalnego doradztwa w zakresie zarządzania reputacją marki.
Przed dołączeniem do H+K stał na czele Działu Strategii agencji interaktywnej Galileo Media. Przewodząc zespołowi specjalistów marketingowych, przygotowywał działania “online” dla takich marek jak RWE, “Tesco dla Szkół”, Velvet, Polpharma, Tatra, Barilla, Wasa czy BOŚ. Był również odpowiedzialny za zarządzanie budżetem interaktywnym PL2012 – spółki koordynującej EURO2012 w Polsce.
Zobacz również
W latach 2007 – 2011, pracując w Grupie Żywiec, był Brand Managerem jednej z czołowych polskich marek piwnych – Warki. Odpowiadał za całościowe zarządzanie brandem ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji, nowych mediów, sponsoringu i PR.
Doświadczenie strategiczno – marketingowe Macieja Szarolety ma pomóc Hill+Knowlton Strategies przygotowywać nowoczesne rozwiązania PR, bazujące na zrozumieniu rynku, marki i aktualnych wyzwań komunikacyjnych.
– W pracy mojego zespołu szczególny nacisk położymy na analizę marketingowych potrzeb klientów i przełożenie działań PR na konkretne efekty biznesowe. Istotnym wyzwaniem będzie uwzględnienie w naszych propozycjach aktywności “digitalowych”. Dziś media to coraz częściej media elektroniczne. Jeżeli naprawdę chcemy pomagać naszym klientom w budowaniu ich marek musimy uwzględniać to w naszych strategiach – powiedział Maciej Szaroleta.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing