Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Maciej Szaroleta dyrektorem Działu Brand w Hill+Knowlton Strategies

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies Polska dołączył Maciej Szaroleta, dotychczas Dyrektor Strategii w Galileo Media. W nowej Firmie odpowiadać będzie za rozwój działu komunikacji marketingowej.
O autorze
1 min czytania 2013-01-06

Kompetencje nowego dyrektora Działu Brand dobrze wpisują się w nową globalną strategię H+K, zgodnie z którą Agencja zamierza stopniowo odchodzić od tradycyjnego pojmowania PR w kierunku profesjonalnego doradztwa w zakresie zarządzania reputacją marki.

Przed dołączeniem do H+K stał na czele Działu Strategii agencji interaktywnej Galileo Media. Przewodząc zespołowi specjalistów marketingowych, przygotowywał działania “online” dla takich marek jak RWE, “Tesco dla Szkół”, Velvet, Polpharma, Tatra, Barilla, Wasa czy BOŚ. Był również odpowiedzialny za zarządzanie budżetem interaktywnym PL2012 – spółki koordynującej EURO2012 w Polsce.

W latach 2007 – 2011, pracując w Grupie Żywiec, był Brand Managerem jednej z czołowych polskich marek piwnych – Warki. Odpowiadał za całościowe zarządzanie brandem ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji, nowych mediów, sponsoringu i PR.

Doświadczenie strategiczno – marketingowe Macieja Szarolety ma pomóc Hill+Knowlton Strategies przygotowywać nowoczesne rozwiązania PR, bazujące na zrozumieniu rynku, marki i aktualnych wyzwań komunikacyjnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W pracy mojego zespołu szczególny nacisk położymy na analizę marketingowych potrzeb klientów i przełożenie działań PR na konkretne efekty biznesowe. Istotnym wyzwaniem będzie uwzględnienie w naszych propozycjach aktywności “digitalowych”. Dziś media to coraz częściej media elektroniczne. Jeżeli naprawdę chcemy pomagać naszym klientom w budowaniu ich marek musimy uwzględniać to w naszych strategiach – powiedział Maciej Szaroleta.

Słuchaj podcastu NowyMarketing