Maciej Twardowski, executive creative director Ogilvy, w jury Cannes Lions

O autorze
0 min czytania 2021-04-28

Organizatorzy festiwalu Cannes Lions do grona jurorów zaprosili executive creative directora Ogilvy, Macieja Twardowskiego. Będzie on oceniał prace w kategorii Brand Experience & Activations / Shortlist Jury.

Cannes Lions International Festival of Creativity jest jednym z najważniejszych festiwali kreatywności w branży reklamowej – wydarzeniem, podczas którego spotykają się przedstawiciele najbardziej wpływowych marketerów oraz najwybitniejsi twórcy z obszaru reklamy i szeroko rozumianej komunikacji marketingowej.

Tegoroczna edycja festiwalu będzie wyjątkowa, ponieważ ocenie poddane zostaną prace z dwóch lat 2020-2021, co jest efektem odwołania zeszłorocznej edycji z powodu pandemii.

International Festival of Creativity odbędzie się online w dniach 21- 25 czerwca.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj