Maczfit z nową kampanią. W roli głównej ambasadorzy marki

W ramach nowej kampanii ambasadorzy Maczfit: Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach i duet Rowerowe Świry opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit.
O autorze
1 min czytania 2022-08-04

Najbardziej wiarygodni ambasadorzy marek to ich codzienni użytkownicy – ich opinia jest prawdziwym sprawdzianem produktu czy usługi. Właśnie takie podejście wyznaje catering dietetyczny Maczfit, który w najnowszej kampanii komunikacyjnej pyta swoich ambasadorów o to, co wpłynęło na ich decyzję o wyborze tej diety pudełkowej. W spotach biorą udział: Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach, a także duet Rowerowe Świry (Wojtek i Gosia Sowa).

Przygotowane wideo można będzie zobaczyć na kanale YouTube Maczfit oraz na kanałach społecznościowych marki. Co ważne, komunikacji towarzyszy szczególna oferta promocyjna dostępna na www.maczfit.pl.

Do kampanii zaprosiliśmy prawdziwych użytkowników. Kasia, Anita, Kamil Gach czy Rowerowe Świr jedzą Maczfit na co dzień, bo nasza dieta wpisuje się w ich różnorodne upodobania i potrzeby. Chcieliśmy, by opowiedzieli o powodach, dla których wybierają nasze posiłki. Ich głos jest dla nas autentyczną opinią – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu i PR marki Maczfit.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii marka wskazuje także na różnorodny tryb i styl życia klientów, którzy wybierają Maczfit i jedzą, jak chcą.

Każdy z naszych klientów (w tym także nasi ambasadorzy) prowadzi inny tryb życia, co przekłada się na to, jakich benefitów szuka. Chcąc odpowiedzieć na potrzeby konsumentów, przyglądamy się bieżącej sytuacji społecznej i ekonomicznej, by na koniec zaproponować im szeroką ofertę, wygodę i bezkompromisową jakości w odpowiedniej cenie – dodaje Małgorzata Wierzbicka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania reklamowe przygotowali Tribe47, 99 Złota Proporcja oraz Przemysław Kulikowski.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się