Małe gesty świadczące o codziennej życzliwości często pozostają niezauważone. Z tą sytuacją postanowiła walczyć marka czekolady Cadbury, która zaprojektowała opakowania ułatwiająca dzielenie się. Kampania „Made to Share” (pol. stworzone do dzielenia) obejmuje nowy design opakowań czekolad Cadbury Dairy Milk, dzięki któremu dzielenie się jest jeszcze prostsze niż dotychczas.
Zobacz również
Jeśli się dzielić, to sprawiedliwie – wydaje się brzmieć hasło kampanii „Made to Share”. I rzeczywiście: na opakowaniach najbardziej znanej wersji czekolad Cadbury widać na przykład podział słodkości pomiędzy osobami, które przygotowywały posiłek, zmywały po gotowaniu i wreszcie tymi, które… po prostu jadły. Na sklepowych półkach pojawiło się również opakowanie czekolady dla kierowcy, osoby odpowiedzialnej za nawigowanie oraz pasażerów, którzy przespali całą drogę. Wszystko zgodnie z zasadą sprawiedliwego podziału – im więcej robisz, tym więcej kostek czekolady ci się należy.
– Tożsamość marki Cadbury kręci się wokół hojności, a ta kampania jest jej ucieleśnieniem, świętując połączenia, które nas do siebie zbliżają. Te przeprojektowane opakowania czekolad to zabawny i przemyślany sposób na rozpoznanie i celebrowanie codziennych aktów hojności, które sprawiają, że życie staje się odrobinę słodsze – tłumaczy Elise Burditt, starsza dyrektorka Cadbury UK.
Poza nowym, limitowanym designem opakować czekolad Cadbury, które można znaleźć na sklepowych półkach, akcja „Made to Share” obejmuje również cyfrowe reklamy OOH, posty w mediach społecznościowych i reklamy telewizyjne.
#OdKulis: customowy rower od Canyon i Manufaktury w Bolesławcu
Za realizację kampanii „Made to Share” odpowiada agencja VCCP London.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Do okazywania życzliwości i nawiązywania sąsiedzkich kontaktów w swojej akcji „Zasąsiadujmy się” zachęca również Milka.
Zdjęcia: VCCP London