Mikkelsen, najlepiej znany z roli czarnego charakteru Le Chiffre w filmie „James Bond – Casino Royale” oraz dr Hannibala Lectera, w uznanej przez krytyków serii „Hannibal”, został twarzą XTB i będzie bohaterem kampanii marketingowych firmy. Jego współpraca z XTB rozpoczyna się w momencie, gdy firma wkracza w kolejną fazę rozwoju i ekspansji, po bardzo udanym roku 2015, w którym zanotowała najlepszy wynik finansowy w swojej historii.
W kampanii reklamowej XTB, zatytułowanej „I Trade. I love it”, która startuje w Polsce i całej Europie, Mads wciela się w rolę tradera, podejmując unikalne wyzwanie inwestowania na globalnych rynkach finansowych za pośrednictwem platformy transakcyjnej XTB. W trakcie tej podróży, będziemy świadkami wyzwań, jakie staną przed Madsem, a tysiące innych traderów doświadczy tego samego dzień po dniu – od zwalczania szerokiego spektrum emocji w całym procesie inwestycyjnym, poprzez analizę i gromadzenie spostrzeżeń, opracowywanie strategii zarządzania ryzykiem i poszukiwanie metod skutecznego uczenia się oraz samodoskonalenia, aby stać się bardziej zdyscyplinowanym i ostatecznie osiągnąć sukces jako trader.
Zobacz również
Mads osiągnął wielki sukces, początkowo w duńskim przemyśle filmowym, przez co stał się największym aktorem we własnym kraju, a następnie zyskał międzynarodowe uznanie za wcielenie się w rolę Le Chiffre w filmie „James Bond – Casino Royale” z 2006 roku oraz dr Hannibala Lectera w nagradzanej serii telewizyjnej „Hannibal”. W tym roku Mads przyjął role w filmach: „Star Wars: Rogue One” oraz „Dr. Strange” Marvela.
Zdolność Mikkelsena do przenoszenia swojego własnego, niepowtarzalnego stylu do kultowych ról filmowych i telewizyjnych, pomogły uzyskać reputację jednego z najbardziej utalentowanych i dynamicznych aktorów swojego pokolenia. Uprzejmy, wyrafinowany i naturalny, wszyscy w branży filmowej znają go jako przystępnego, profesjonalnego i bezkompromisowego w swojej wizji i dążeniu do sukcesu. Mads doskonale uosabia etos marki XTB.
Umowa z Madsem reprezentuje nasze zobowiązanie do umacniania pozycji wiodącego brokera Forex i CFD na arenie międzynarodowej. Mieliśmy niezwykle udany rok 2015, a po mocnym starcie w 2016 roku, jesteśmy przekonani, że nasza oferta, która opiera się na edukacji, technologii i przejrzystości, będzie nadal zyskiwać duże zainteresowanie w Polsce i całej Europie. Jesteśmy szczęśliwi, że Mads jest z nami na pokładzie i liczymy na pomyślną, długotrwałą współpracę – mówi Izabela Kozakiewicz, dyrektor XTB na Polskę, Niemcy, Rumunię i Węgry.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Mads Mikkelsen powiedział: Jestem absolutnie zachwycony współpracą z XTB i chętnie przyjąłem rolę długoterminowego ambasadora tej marki. Nauczyłem się trochę, jak handlować na rynkach finansowych, kiedy grałem Le Chiffre w „Casino Royale” i oczywiście wiem, że droga do sukcesu inwestycyjnego nie jest łatwa. Tym, co podoba mi się w XTB jest profesjonalizm, bardzo wysoki standard jakości i chęć pomocy ludziom, aby mogli z powodzeniem inwestować i kontrolować swoje finanse w dłuższej perspektywie. Mam nadzieję, że pomogę firmie XTB komunikować podstawowe wartości marki i oferty dla jej obecnych i przyszłych klientów, w nadchodzących latach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing