TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mads Mikkelsen ambasadorem XTB

Międzynarodowy dom maklerski X-Trade Brokers (XTB), jeden z liderów branży Forex i CFD ogłosił dziś, że wielokrotnie nagradzany aktor Mads Mikkelsen, został ambasadorem marki XTB.
O autorze
2 min czytania 2016-04-08

Mikkelsen, najlepiej znany z roli czarnego charakteru Le Chiffre w filmie „James Bond – Casino Royale” oraz dr Hannibala Lectera, w uznanej przez krytyków serii „Hannibal”, został twarzą XTB i będzie bohaterem kampanii marketingowych firmy. Jego współpraca z XTB rozpoczyna się w momencie, gdy firma wkracza w kolejną fazę rozwoju i ekspansji, po bardzo udanym roku 2015, w którym zanotowała najlepszy wynik finansowy w swojej historii.

W kampanii reklamowej XTB, zatytułowanej „I Trade. I love it”, która startuje w Polsce i całej Europie, Mads wciela się w rolę tradera, podejmując unikalne wyzwanie inwestowania na globalnych rynkach finansowych za pośrednictwem platformy transakcyjnej XTB. W trakcie tej podróży, będziemy świadkami wyzwań, jakie staną przed Madsem, a tysiące innych traderów doświadczy tego samego dzień po dniu – od zwalczania szerokiego spektrum emocji w całym procesie inwestycyjnym, poprzez analizę i gromadzenie spostrzeżeń, opracowywanie strategii zarządzania ryzykiem i poszukiwanie metod skutecznego uczenia się oraz samodoskonalenia, aby stać się bardziej zdyscyplinowanym i ostatecznie osiągnąć sukces jako trader.

Mads osiągnął wielki sukces, początkowo w duńskim przemyśle filmowym, przez co stał się największym aktorem we własnym kraju, a następnie zyskał międzynarodowe uznanie za wcielenie się w rolę Le Chiffre w filmie „James Bond – Casino Royale” z 2006 roku oraz dr Hannibala Lectera w nagradzanej serii telewizyjnej „Hannibal”. W tym roku Mads przyjął role w filmach: „Star Wars: Rogue One” oraz „Dr. Strange” Marvela.

Zdolność Mikkelsena do przenoszenia swojego własnego, niepowtarzalnego stylu do kultowych ról filmowych i telewizyjnych, pomogły uzyskać reputację jednego z najbardziej utalentowanych i dynamicznych aktorów swojego pokolenia. Uprzejmy, wyrafinowany i naturalny, wszyscy w branży filmowej znają go jako przystępnego, profesjonalnego i bezkompromisowego w swojej wizji i dążeniu do sukcesu. Mads doskonale uosabia etos marki XTB.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Umowa z Madsem reprezentuje nasze zobowiązanie do umacniania pozycji wiodącego brokera Forex i CFD na arenie międzynarodowej. Mieliśmy niezwykle udany rok 2015, a po mocnym starcie w 2016 roku, jesteśmy przekonani, że nasza oferta, która opiera się na edukacji, technologii i przejrzystości, będzie nadal zyskiwać duże zainteresowanie w Polsce i całej Europie. Jesteśmy szczęśliwi, że Mads jest z nami na pokładzie i liczymy na pomyślną, długotrwałą współpracę – mówi Izabela Kozakiewicz, dyrektor XTB na Polskę, Niemcy, Rumunię i Węgry.

Mads Mikkelsen powiedział: Jestem absolutnie zachwycony współpracą z XTB i chętnie przyjąłem rolę długoterminowego ambasadora tej marki. Nauczyłem się trochę, jak handlować na rynkach finansowych, kiedy grałem Le Chiffre w „Casino Royale” i oczywiście wiem, że droga do sukcesu inwestycyjnego nie jest łatwa. Tym, co podoba mi się w XTB jest profesjonalizm, bardzo wysoki standard jakości i chęć pomocy ludziom, aby mogli z powodzeniem inwestować i kontrolować swoje finanse w dłuższej perspektywie. Mam nadzieję, że pomogę firmie XTB komunikować podstawowe wartości marki i oferty dla jej obecnych i przyszłych klientów, w nadchodzących latach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się