Marka TOUS odświeża wizerunek, podkreślając siłę kreatywności i autoekspresji. Nowa sesja wizerunkowa z udziałem ambasadorek marki, Maffashion i Roxie Węgiel prezentuje najgorętsze looki sezonu, ale i wzmacnia przesłanie TOUS: bez względu na to, kim jesteś, jak się nosisz, ile masz lat i jak wyrażasz siebie, w TOUS każdy może wyrazić siebie.
Przebojowość, kreatywność i poczucie humoru. W oparciu o te trzy wartości, marka TOUS kontynuuje odświeżenie wizerunku, począwszy od ewolucji firmy we wrześniu tego roku. Nowa wizja świata TOUS, kładąc nacisk na siłę autoekspresji i kreatywność, jest skierowana do nowych klientów z pokolenia Z, dla których wyrażanie siebie jest sposobem na życie.
Zobacz również
Ewolucję brandu odzwierciedla nowa sesja wizerunkowa TOUS z udziałem dwóch twarzy marki: Maffashion i Roxie Węgiel. Tak jak sam dobór dwóch kobiet na ambasadorki TOUS, zdjęcia oddają ideę wyrażania siebie poprzez modę. Z Maffashion utożsamiać się mogą klientki, którym biżuteria towarzyszyła w ważnych życiowych momentach, i które z nią dorastały. Z kolei Roxie Węgiel, jako ikona generacji Z, symbolizuje grupę, która z produktami TOUS spotyka się po raz pierwszy i chce eksperymentować ze swoim wizerunkiem.
Oba pokolenia, dzięki szerokiej ofercie i możliwości personalizacji biżuterii TOUS, mogą wyrazić siebie w kreatywny sposób. Sesja przedstawia obie kobiety zarówno z osobna, kiedy każda z nich przy użyciu biżuterii TOUS podkreśla swój osobisty styl, jak i w stylowym duecie. Biżuteria TOUS daje niezliczone możliwości skomponowania i spersonalizowania looku w taki sposób, żeby wyrazić swój własny, niepowtarzalny charakter. Nowa kampania jest drugą odsłoną współpracy TOUS z polskimi ambasadorkami.
Najważniejszym przesłaniem marki TOUS, w tym również nowej sesji, jest odwaga w wyrażaniu siebie. W biżuterii, jaką nosimy, zawieramy nasz indywidualizm – nie tylko na specjalne okazje, ale również na co dzień, jak już w latach 70. uważała założycielka marki, Rosa Oriol. TOUS opiera swoją estetykę na eklektycznych połączeniach styli, któremu sprzyja model sprzedaży marki – zamiast stałych kolekcji, TOUS stawia na częstsze, nieregularne dropy. Dzięki niezobowiązującemu modelowi i casualowemu wzornictwu, biżuteria TOUS jest doskonałym dopełnieniem zarówno minimalistycznych stylizacji, jak i eklektycznych eksperymentów z modą.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Choć od założenia marki minęło już ponad sto lat, jej przesłanie pozostaje takie samo: bez względu na to, kim jesteś, jak się nosisz, ile masz lat i jak wyrażasz siebie, w TOUS każdy jest mile widziany.
Słuchaj podcastu NowyMarketing