Maffashion i Maylily to idealny duet pokazujący, że rodzina może być modna. Julia Kuczyńska została ambasadorką polskiej marki Maylily, która oferuje rzeczy dla dzieci. Są to atestowane i wielokrotnie nagradzane produkty przeznaczone do snu dziecka, na spacery, do kąpieli i pielęgnacji a także różnorodne akcesoria dla mamy i jej maluszka. Jednym z ważniejszych elementów współpracy będzie dziecięca kolekcja zaprojektowana przez Maffashion.
Maffashion to topowa polska modowa influencerka, a od niedawna także i mama malutkiego Bastiana. Modowo inspiruje miliony Polek, wyznacza trendy, a przy tym idealnie łączy pracę z macierzyństwem pełnym troski, rodzinnych momentów i pozytywnych emocji.
Maylily to polska marka istniejąca na rynku już od 2012 roku. Założona przez młodą przedsiębiorczą mamę Katarzynę Mitas. Od samego początku najważniejsza dla niej jest jakość produktów i wyjątkowe wzornictwo, a w komunikacji wyróżnia wagę rodzinnych chwil, co naturalnie podkreśla fakt, że Maylily to firma rodzinna. Angażuje się we wsparcie rodziców chcących stworzyć przyjazne środowisko swoim dzieciom, przygotowując odpowiednie produkty, których wprowadzenie na rynek poparte jest dedykowanymi testami. Produkty te odciążają opiekunów, są użyteczne, a dodatkowo pozwalają na celebrowanie tych zwykłych, a zarazem niezwykłych momentów życia rodzinnego (sen, spacer, kąpiele, podróże, codzienna pielęgnacja maluszka).
Zobacz również
Kolekcja Maffashion x Maylily zapowiada się jako harmonijna mieszanka kreatywności z bardzo mocnym fundamentem wartości rodzinnych. Prace nad nią już trwają, a efekty zostaną zaprezentowane wkrótce.
– Od samego początku wiedziałam, że Maffashion będzie świetną ambasadorką Maylily. To, co robi zawodowo i to jak prywatnie ważna jest dla niej rodzina, idealnie pasuje do naszej marki a przede wszystkim wartości, jakimi się kierujemy. Bardzo doceniam naturalność i olbrzymią kreatywność Julii. Już nie mogę się doczekać, kiedy zaprezentujemy efekty naszej współpracy – mówi Katarzyna Mitas.
– Bastian uwielbia kocyki, są dla niego lepsze niż niejedna zabawka. Wielokrotnie wspominałam o tym na swoim Instagramie, a spośród wielu różnych firm, których rzeczy miałam okazję sprawdzić, to właśnie Maylily skradło moje serce. Ich rzeczy są tak miłe w dotyku, tak piękne, że od razu chce się je dać dziecku. Będąc ambasadorką marki z wielką przyjemnością zaprojektuję autorską kolekcję, bo wiem, że jakość produktów będzie na najwyższym poziomie – podkreśla Maffashion.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing