Pomimo standardowej ceny 12,99 zł wydanie 04/2021 liczy aż 148 stron (o 24 więcej niż zazwyczaj). Dodatkowa przestrzeń wykorzystana została na wyjątkowy, 25-stronicowy dodatek „25 lat CD-Action”. Zabiera on czytelnika w nostalgiczną podróż przez lata 1996-2020, przywołując epizody z barwnej historii czasopisma i redakcji, opisując zmiany w branży gamingowej i przypominając 100 wyjątkowych gier z tego okresu. Ponadto magazyn jest jak zawsze wypełniony recenzjami nowości, zapowiedziami nadchodzących produkcji oraz obszerną, zróżnicowaną publicystyką.
Na szczególną uwagę zasługują okładki urodzinowego wydania i związana z nimi historia. Stworzył je Szymon Waloszek – prywatnie wieloletniego czytelnik CD-Action, a zawodowo dyrektor kreatywny w jednej z największych agencji reklamowych na świecie, który ma na koncie współpracę z markami takimi jak Porsche, Coca-Cola, Maserati czy Samsung. Zamiast wziąć za swoją pracę wynagrodzenie poprosił on redakcję o wysłanie paczki z egzemplarzami CD-Action do jednego z domów dziecka we Wrocławiu oraz o sprezentowanie rocznych prenumerat magazynu trzem takim placówkom na Dolnym Śląsku.
Zobacz również
Oprócz dodatku „25 lat CD-Action” redakcja przygotowała też dla czytelników inne niespodzianki. Do numeru dołączony jest kod promocyjny, który da się wykorzystać przy zamówieniach online w Domino’s Pizza i Pizza Dominium. Z kodu skorzystać można dwukrotnie – raz w każdej z wymienionych pizzerii. Uruchomiony został również sklep internetowy pod adresem sklep.cdaction.pl, w którym nabyć można magazyny CD-Action i PC Format, ich prenumeraty, a także gadżety związane z CD-Action. Łączą się z tym kolejne ogłoszenia urodzinowe. Od teraz wszyscy posiadacze prenumeraty fizycznej otrzymywać będą również darmowe wydania cyfrowe. W oficjalnym sklepie obniżono też na stałe cenę wydań cyfrowych (do 11,99 zł) i wprowadzono ich samodzielną prenumeratę – dla tych, którzy wolą otrzymywać swoje egzemplarze wyłącznie w tej formie.
– Za nami 25 lat, przed nami co najmniej 25 kolejnych. Wyznaczamy sobie nowe kierunki rozwoju z dużym naciskiem na digital i online. Pracujemy nad dużym serwisem internetowym, wchodzimy w formaty wideo, planujemy uruchomienie kanału na YouTubie, a już teraz zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu, gdzie wszyscy fani CD-Action i PC Formatu znajdą coś dla siebie. Po trudnym roku 2020 nabieramy wiatru w żagle i jesteśmy gotowi na nowe wyzwania. Ogromnie cieszę się, że zdołaliśmy uratować oba magazyny przed wycofaniem ich z rynku – mówi Lidia Ukleja, prezes spółki Gaming Tech Esports Media S.A.
Targi dla graczy CD-Action Expo, które planowane były na ten rok właśnie w związku z dwudziestopięcioleciem magazynu, nie odbędą się ze względu na sytuację epidemiologiczną. Redakcja zapewnia jednak, że wydarzenie zostało przesunięte, a nie odwołane. Przypomnijmy, że pierwsza odsłona CD-Action Expo, zorganizowana wspólnie z Fantasyexpo w 2014 roku z okazji 18. urodzin magazynu, przyciągnęła do wrocławskiej Hali Stulecia ponad 21 tysięcy odwiedzających.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing