Rekomendacje dotrą do prawie 28 tys. zainteresowanych rodziców oraz rozprzestrzenią się w sieci.
Miesięcznik GAGA to psychologiczno- lifestylowy magazyn dedykowany nowoczesnym rodzicom. GAGA inspiruje, zachęca, mądrze radzi i ukazuje ważne aspekty wychowawcze. Celem kampanii jest dotarcie do nowych czytelników, poszerzenie kręgu odbiorców oraz zdobycie opinii o magazynie. Czytelniczki GAGI to kobiety z wyższym lub średnim wykształceniem, z dużych miast, posiadające dzieci w wieku do 10 lat. Są aktywne zawodowo, mają silne potrzeby samorealizacji, przebywają na urlopie macierzyńskim bądź wykonują wolny zawód. Łączą wiele ról, są matkami i partnerkami, żyją w związkach tradycyjnych i „patchworkowych”, są też samotnymi matkami.
Zobacz również
W wyniku procesu rekrutacyjnego ze społeczności Streetcom wybrano osoby, które mają cechy określone w grupie docelowej i są czytelniczkami periodyków, ale nie znają jeszcze miesięcznika GAGA. Interesują się tematyką związaną z rozwojem dzieci, modą, kuchnią oraz kulturą. Codziennie godzą obowiązki rodzicielskie i zawodowe, poszukują wartościowych informacji na temat psychologii dzieci i rodziny oraz form spędzania z nimi czasu. Zadaniem ambasadorek marki jest zapoznanie się z egzemplarzami magazynu, jego ocena, aktywne rekomendowanie znajomym i przekazywanie opinii o czasopiśmie do agencji Streetcom.
Na podstawie wypowiedzi ambasadorek i ich znajomych zostanie opracowany raport na temat postrzegania magazynu, jego treści i wyglądu, potrzeb współczesnej mamy, jej stylu życia oraz struktury rodzinnej, w której żyje. Wydawca otrzyma wyjątkowy materiał badawczy i insighty konsumenckie. Kampanię wspierają również konkursy, w których główną nagrodą jest udział w dziecięcej sesji zdjęciowej do magazynu GAGA. Czytelniczki będą również rekomendowały magazyn w mediach społecznościowych i w innych miejscach Internetu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach