National Geographic od kilku lat podejmuje ważne tematy związane z ochroną Ziemi, od kwestii związanych z ekologią po wsparcie dla zagrożonych gatunków zwierząt.
– Naszą misją jest zwiększać świadomość konsumentów, czyli nas wszystkich, na temat tego, jak kupowane przez nas produkty, podejmowane działania, codzienne wybory wpływają na stan naszej planety. Dbałość o naturę i zdrowie planety skłoniła nas również do kolejnych proekologicznych działań. Od tego wydania magazyn National Geographic zmienia papier na ekologiczny całkowicie wyprodukowany z makulatury! – mówi Agnieszka Franus, redaktor naczelna magazynu.
Zobacz również
Nowy papier w 100% pochodzi z recyklingu, posiada najstarszy na świecie i najbardziej znany certyfikat BLUE ANGEL przyznawany tym, którzy skupiają się na procesie przetwarzania surowców i produkcji pod kątem ograniczania jej wpływu na środowisko naturalne. Mimo że magazyn ma papierową formę, do wydrukowania całego nakładu nie zostało ścięte żadne drzewo.
Polska edycja National Geographic powstaje w drukarni QUAD, w całości zasilanej energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych.
– Majowe wydanie National Geographic Polska jest w całości poświęcone oceanom, ich tajemniczej głębi i znaczeniu, jakie mają dla nas. Opowiadamy o historii ich eksploracji, najnowszych odkryciach, nękających je problemach. O ich przyszłości, z którą związany jest również dobrostan naszego gatunku – mówi Agnieszka Franus, redaktor naczelna magazynu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Magazyn wsparty jest kampanią promocyjną w tytułach prasowych, serwisach internetowych i social mediach wydawnictwa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing