Darska-Serafin ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej – zarówno w produkcji eventów, jak i tworzeniu strategii marketingowych, kampaniach komunikacyjnych czy działaniach shopper marketingowych.
Swoje know-how zdobywała po stronie agencji (IQFM, XConcept, Zoom Advertising, Grey Group, EURO RSCG), jak i klienta (Play, PTC – obecnie T-Mobile). Z sukcesami wprowadziła wiele marek na polski rynek, dzięki niekonwencjonalnym działaniom komunikacyjno-eventowym. Współpracowała z największymi, m.in. Coca-Cola, Grupa Żywiec, Rama, Wyborowa, Stock, Winston, Kent, Camel, Lucky Strike, Vogue, TVN.
Zobacz również
Dynamicznie zmieniający się rynek wymaga od agencji nie tylko forecastingu, obserwowania zachowań konsumenckich i wyprzedzania trendów, ale przede wszystkim precyzyjnej diagnozy potrzeb brandów i rekomendacji najlepszych rozwiązań ze wszystkich obszarów komunikacji marketingowej. Od samego początku naszej współpracy z Magdą widać było, jak dobrze rozumie ona rynek i jego potrzeby. Jestem pewna, że jej doświadczenie pracy po obu stronach – agencji i brandów, oznaczać może tylko jedno, najlepsze brand experience dla naszych klientów – mówi Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency.
Magda Darska-Serafin jest absolwentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim. Wolny czas zdecydowanie woli spędzać aktywnie i nie wyobraża sobie zimy bez szusowania na snowboardzie. Od lat jest zakochana w rasie Berneński Pies Pasterski, dlatego często nazywana jest bernolniętą.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach