TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Magda Darska-Serafin event directorem w Allegro Brand Experience Agency

Magda Darska-Serafin objęła nową funkcję w Allegro Brand Experience Agency z początkiem września 2022. Wcześniej była związana z agencją jako senior event manager i realizowała projekty brand experience i eventowe dla kluczowych klientów agencji.
O autorze
1 min czytania 2022-10-06

Darska-Serafin ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej – zarówno w produkcji eventów, jak i tworzeniu strategii marketingowych, kampaniach komunikacyjnych czy działaniach shopper marketingowych.

Swoje know-how zdobywała po stronie agencji (IQFM, XConcept, Zoom Advertising, Grey Group, EURO RSCG), jak i klienta (Play, PTC – obecnie T-Mobile). Z sukcesami wprowadziła wiele marek na polski rynek, dzięki niekonwencjonalnym działaniom komunikacyjno-eventowym. Współpracowała z największymi, m.in. Coca-Cola, Grupa Żywiec, Rama, Wyborowa, Stock, Winston, Kent, Camel, Lucky Strike, Vogue, TVN.

Dynamicznie zmieniający się rynek wymaga od agencji nie tylko forecastingu, obserwowania zachowań konsumenckich i wyprzedzania trendów, ale przede wszystkim precyzyjnej diagnozy potrzeb brandów i rekomendacji najlepszych rozwiązań ze wszystkich obszarów komunikacji marketingowej. Od samego początku naszej współpracy z Magdą widać było, jak dobrze rozumie ona rynek i jego potrzeby. Jestem pewna, że jej doświadczenie pracy po obu stronach – agencji i brandów, oznaczać może tylko jedno, najlepsze brand experience dla naszych klientów – mówi Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency.

Magda Darska-Serafin jest absolwentką ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim. Wolny czas zdecydowanie woli spędzać aktywnie i nie wyobraża sobie zimy bez szusowania na snowboardzie. Od lat jest zakochana w rasie Berneński Pies Pasterski, dlatego często nazywana jest bernolniętą.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj