Magda Gessler ambasadorką kampanii „Diagnostyka Jajnika”

16 października rozpoczęła się kampania „Diagnostyka jajnika”, organizowana przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości”, której ambasadorką została Magda Gessler. Celem akcji jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród kobiet oraz profilaktyki najgroźniejszych chorób nowotworowych.
O autorze
1 min czytania 2018-10-19

Organizacja Kwiat Kobiecości już po raz czwarty organizuje kampanię „Diagnostyka Jajnika”, która ma na celu wzbudzenie w kobietach nawyku dokładnej obserwacji ciała i reagowania na sygnały, które daje organizm. Przypominanie im, że nowotwór jajnika jest bardzo trudny do wykrycia, więc oprócz cytologii, warto by pamiętały również o dopochwowym USG, dzięki któremu można wykryć zmiany na jajnikach.

Zaangażowanie do tej akcji tak znanej osobowości jak Magda Gessler – restauratorka, krytyk kulinarny, prowadząca znany program telewizyjny – ma służyć spopularyzowaniu idei wykonywania badań profilaktycznych przez kobiety, ale również zwróceniu uwagi na szczególnie ważny dla diagnostyki aspekt: „Rewolucje w brzuchu? – może to nie to, co myślisz” – zauważa w materiałach promujących kampanię Magda Gessler.

– Kampania „Diagnostyka Jajnika” powstała dlatego, że co roku nowotwór jajnika diagnozuje się u ponad 3500 kobiet, z czego aż 2500 umiera. Trudno go wykryć, trudno mu przeciwdziałać, jednak nie ma nic gorszego niż bezczynność. Dlatego nawołujemy kobiety w każdym wieku, żeby oprócz cytologii pamiętały też o dopochwowym USG, dzięki któremu można wykryć zmiany na jajnikach. W tegorocznej odsłonie kampanii chcemy wzbudzić w kobietach nawyk dokładnej obserwacji ciała i reagowania na sygnały, które daje nam organizm – mówi Ida Karpińska, prezes i założycielka Organizacji Kwiat Kobiecości.

W czasie trwania kampanii kobiety z całej Polski będą mogły skorzystać z darmowych badań – USG przezpochwowych. Lista placówek, które włączyły się w akcje, jest dostępna na stronie www.diagnostykajajnika.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grupa Amica po raz kolejny została sponsorem kampanii. Patronat merytoryczny nad akcją sprawują: agencja badawcza IQS, Polskie Towarzystwo Ginekologów i Położników, Polskie Towarzystwo Onkologii Klinicznej, Polską Unię Onkologii oraz Narodowy Fundusz Zdrowia. Kampania potrwa do końca listopada br.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się