Organizacja Kwiat Kobiecości już po raz czwarty organizuje kampanię „Diagnostyka Jajnika”, która ma na celu wzbudzenie w kobietach nawyku dokładnej obserwacji ciała i reagowania na sygnały, które daje organizm. Przypominanie im, że nowotwór jajnika jest bardzo trudny do wykrycia, więc oprócz cytologii, warto by pamiętały również o dopochwowym USG, dzięki któremu można wykryć zmiany na jajnikach.
Zaangażowanie do tej akcji tak znanej osobowości jak Magda Gessler – restauratorka, krytyk kulinarny, prowadząca znany program telewizyjny – ma służyć spopularyzowaniu idei wykonywania badań profilaktycznych przez kobiety, ale również zwróceniu uwagi na szczególnie ważny dla diagnostyki aspekt: „Rewolucje w brzuchu? – może to nie to, co myślisz” – zauważa w materiałach promujących kampanię Magda Gessler.
Zobacz również
– Kampania „Diagnostyka Jajnika” powstała dlatego, że co roku nowotwór jajnika diagnozuje się u ponad 3500 kobiet, z czego aż 2500 umiera. Trudno go wykryć, trudno mu przeciwdziałać, jednak nie ma nic gorszego niż bezczynność. Dlatego nawołujemy kobiety w każdym wieku, żeby oprócz cytologii pamiętały też o dopochwowym USG, dzięki któremu można wykryć zmiany na jajnikach. W tegorocznej odsłonie kampanii chcemy wzbudzić w kobietach nawyk dokładnej obserwacji ciała i reagowania na sygnały, które daje nam organizm – mówi Ida Karpińska, prezes i założycielka Organizacji Kwiat Kobiecości.
W czasie trwania kampanii kobiety z całej Polski będą mogły skorzystać z darmowych badań – USG przezpochwowych. Lista placówek, które włączyły się w akcje, jest dostępna na stronie www.diagnostykajajnika.pl.
Grupa Amica po raz kolejny została sponsorem kampanii. Patronat merytoryczny nad akcją sprawują: agencja badawcza IQS, Polskie Towarzystwo Ginekologów i Położników, Polskie Towarzystwo Onkologii Klinicznej, Polską Unię Onkologii oraz Narodowy Fundusz Zdrowia. Kampania potrwa do końca listopada br.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing