Magda Mołek Ambasadorką Kolekcji Signature TATUUM

Moda oferuje nam wachlarz nieskończonych możliwości. Tylko od nas samych zależy co chcemy z niej czerpać. Ubrania dobieramy tak, by czuć się dobrze, czuć się sobą. Potrafią wydobyć z nas najpiękniejsze atuty – nie tylko sylwetki, ale także osobowości.
O autorze
1 min czytania 2023-10-17

Signature Style

Magdalena Mołek – znana z dociekliwości i błyskotliwych komentarzy – w świecie dziennikarskim niewątpliwie stworzyła swój signature style. Od kilku lat prowadzi kanał „W Moim Stylu” na Youtube, gdzie rozmawia z gośćmi na tematy społeczne i prywatne. Porusza umysły, a często i serca, ponieważ z jej rozmowami utożsamia się niejedna z nas. Wyjątkowy styl Magdy da się zauważyć także w modzie. Jej wyczucie trendów i „smak” w detalach sprawiają, że jest modową inspiracją dla wielu Kobiet.

Ambasadorka TATUUM stała się muzą Head Designera – Rafała Gmerka, który świętując 25 lat pracy stworzył autorską kolekcję kapsułową Signature.

– To hołd dla klasyki i kobiecości. Zbiór modeli w skrupulatnie dobranej, a jednocześnie stonowanej palecie kolorów – mówi Projektant.

– Kolorystyka ale i ponadczasowość modeli niosą łatwość tworzenia stylizacji. Ta idea kapsułowości to coś, co Klientki Tatuum cenią od lat – dodaje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Klasyka nie przemija

Obecne w kolekcji Signature sylwetki są świadectwem nieprzemijającego uroku klasyki. Pojawia się tu kremowy, dwurzędowy płaszcz z wełną czy otulający sweter z wełny z merynosów, które w szafie kapsułowej królować będą latami. Na uwagę zasługują szyte w Polsce garnitury – czarny z przedłużaną marynarką, a także biały z szerokimi spodniami i niebanalną w formie kamizelką. Dopełnione klasycznym golfem stanowić będą bardzo eleganckie ale i komfortowe połączenie.

Miękkie tkaniny przełamane zostały koszulami z satynowej wiskozy i rozwiązaniem, które może zdetronizować modne plisowania – to warstwowy wzór z ukośnie naszywanych pasów tkaniny, które w kolekcji Signature zdobią bluzki i spódnice, dostępne w czerni i modowym – cappucino. Cała kolekcja dostępna jest w salonach marki oraz na tatuum.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak się wyróżnić?

Rodzi się jednak pytanie – jak wyróżnić się nosząc bazowe barwy i kroje? Rozwiązanie jest proste – bądź sobą. Łącz ubrania tak jak czujesz, uzupełniaj dodatkami, które Cię inspirują i na najważniejsze – pamiętaj z jakim ładunkiem emocjonalnym je nosisz. Szczęście jest zaraźliwe, a dobra energia udziela się innym wokół. To właśnie wybory jakich dokonujemy są przedłużeniem osobowości i podkreślają piękno każdej z nas. Same kreujemy swój unikalny podpis.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się