Magdalena Drozdowska z branżą reklamową związana jest od 16 lat. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Grey, DDB oraz Deloitte Digital. Tworzyła koncepcje kreatywne w obszarze ATL, Digital i SoMe, pracując dla takich marek jak m.in. mBank, Orlen, Volvo, Coca-Cola, czy Netflix. Kampanie, które w tym czasie realizowała zdobywały uznanie i były wielokrotnie nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach branżowych. Magdalena ma na swoim koncie między innymi ponad 30 statuetek KTR, po 3 statuetki Cannes Lions i Eurobest, a także Epica i Golden Drum Grand Prix.
– Jestem ogromnie podekscytowana pracą w McCANN. Od dawna śledziłam wychodzące spod ich skrzydeł projekty, więc tym bardziej cieszę się, że mogłam dołączyć do tego zespołu. Już nie mogę się doczekać naszych spotkań, zwłaszcza że nowa, jedna z dwóch lokalizacji agencji, znajduje się w klimatycznej przestrzeni na Hożej, co zdecydowanie sprzyja nowym, dobrym pomysłom – powiedziała Magdalena Drozdowska, creative group head w McCANN.
Zobacz również
Z racji swojego doświadczenia Magda będzie również wspierać funkcjonowanie Creative Acceleration Program, wewnętrznego projektu McCANN, który ma na celu wypracowywanie najlepszych pomysłów kreatywnych mających szansę odnieść sukcesy na arenach światowych konkursów branży reklamowej.
– Bardzo się cieszę, że udało nam się rozpocząć współpracę z Magdą Drozdowską. Dla całego McCANN, ale też dla mnie osobiście niezwykle ważne jest to, aby finalny produkt kreatywny tworzony przez zespół ludzi z agencji był zawsze na najwyższym poziomie. Jestem przekonany, że Magda jako bardzo ambitna i zdolna osoba na pewno będzie miała na to znaczący wpływ – dodał Marcin Sosiński, executive creative director w McCANN.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]