Magdalena we wrocławskiej agencji Publicon zajmowała się kompleksową obsługą marek w mediach społecznościowych. Współtworzyła od samego początku cykl konferencji – Social Media Day Poland, które wpisały się na stałe od kalendarza wydarzeń branży interaktywnej w Polsce.
Jedyna w Polsce Obamolożka – badaczka wizerunku Baracka Obamy oraz wykorzystania przez niego nowych mediów w komunikacji politycznej. Absolwentka Dziennikarstwa i Public Relations oraz Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim. Badaniu wizerunku 44–ego Prezydenta USA poświęciła ostatnie cztery lata i trzy prace dyplomowe. Współpracuje przy Geek Girls Carrots – inicjatywie dla kobiet z branży IT i interaktywnej.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W faceADDICTED Magdalena odpowiada za bezpośrednią obsługę klientów i zarządzanie społecznościami oraz działania wspierające wizerunek Klientów faceADDICTED w blogosferze.