Magdalena Kotlarczyk została przewodniczącą Jury Effie Awards Poland 2023

Szefowa polskiego oddziału Google pokieruje pracami Jury Effie Awards 2023 w skład, którego weszło ponad 200 ekspertek i ekspertów z branży marketingu i reklamy. 30 kategorii konkursowych zostało podzielonych na czternaście grup, w ramach których pracować będzie gremium jurorskie.
O autorze
2 min czytania 2023-06-15

– Rola przewodniczącej jury Effie Awards Poland 2023 to wyróżnienie, z którego bardzo się cieszę i odpowiedzialność, którą z pokorą przyjmuję. Wierzę, że tegoroczna edycja Effie Awards Polska wyraźnie pokaże jak bardzo komunikacja marketingowa pomaga firmom działać w trudniejszych czasach. Efektywność reklamy zawsze odgrywa ważną rolę, a w czasach kryzysu ta waga jest jeszcze większa. Jednocześnie fakt, że rola przewodniczącej jury w tym roku przypadła kobiecie, a zarazem przedstawicielce firmy technologicznej, odczytuję jako dowód na to, że branża komunikacji marketingowej w Polsce widzi wartość w różnorodności, o której tak dużo mówimy – podsumowała Magdalena Kotlarczyk, country director, Google Poland.

Magdalena Kotlarczyk, oprócz roli Przewodniczącej Jury, będzie także przewodziła obradom Grupy oceniającej rozwiązania marketingowe zgłoszone w kategorii Marketing & Business Solutions.

– Magda to znakomita managerka i podobnie jak firma, którą kieruje, nie potrzebuje rekomendacji, jej praca i osiągnięcia mówią za nią. Miałam już okazję współpracować z Magdą, dla której w zarządzaniu markami ważna jest nie tylko efektywność komunikacji marketingowej czy efektywność prowadzonego biznesu, ale również innowacyjność działań, otwarcie się na nowe, które może wspierać efektywność i ją wręcz kreować. W zeszłym roku Magda Kotlarczyk była przewodniczącą jury Innovation Awards. To pokazuje jak dużym uznaniem cieszy się w środowisku komunikacji marketingowej. Do grona Przewodniczących Effie dołączyła kolejna, dynamiczna, mądra, wybitna prezeska – podkreśliła Anna Zimecka, project director SAR.

W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury dokonał Komitet Organizacyjny Effie Poland 2023. Po zatwierdzeniu ponad 200-osobowego składu, jurorzy zostali przydzieleni do poszczególnych grup jurorskich, którym przewodniczą:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • GRUPA I: Beverages – Alcohol, Beverages – Non-Alcohol, Food
    Wojciech Kozłowski, Dyrektor Marketingu, Red Bull
  • GRUPA II: Medicines & Supplements, Beauty & Care
    Ewa Góralska, Managing Director, MediaHub
  • GRUPA III: Consumer Goods, Automotive & Mobility
    Małgorzata Majcher, Strategy&Business Director, DDB Warszawa
  • GRUPA IV: Finance & Insurance, Services
    Rafał Jakubowski, Marketing Director, mBank
  • GRUPA V: Entertainment, Social Advocacy, Gaming
    Bartek Hanus, Strategy Director, Leo Burnett
  • GRUPA VI: Retail, E-Commerce & Shopper Marketing
    Agnieszka Radawiec, CMO, OBI Group Holding
  • GRUPA VII: Non Profit & Public Service, Social
    Agnieszka Konarzewska, Dyrektorka Departamentu Komunikacji Marketingowej, Bank BNP Paribas
  • GRUPA VIII: B2B, Young, 50+
    Michał Arament, Marketing Director, McDonald’s Polska
  • GRUPA IX: Brand Experience, Branded Content
    Iwona Piwek, Head of YouTube Sales, CEE, YouTube
  • GRUPA X: Partnership, PR & Employer Branding, Smart Budget
    Elżbieta Flasińska, Dyrektorka Marketingu B2C, GRUPA PRACUJ SA
  • GRUPA XI: Launch/Relaunch, React & Defend
    Magda Kolenkiewicz, General Manager, Starcom
  • GRUPA XII: Long Term
    Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director, Żabka
  • GRUPA XIII: Environmental, Governance
    Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
  • GRUPA XIV: Marketing & Business Solutions
    Magdalena Kotlarczyk, Country Director, Google Polska

Pełny skład Jury znajduje się na stronie: awards.effie.pl/konkurs/jury/

WAŻNE TERMINY:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Terminy zgłoszeń:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • II termin: do 16.06.2023
  • III termin: do 30.06.2023

Gala: 07.11.2023 r. Teatr Wielki – Opera Narodowa w Warszawie

Zapraszamy do śledzenia aktualności dotyczących tegorocznej edycji konkursu na https://awards.effie.pl/ oraz w mediach społecznościowych.

Sponsorzy i partnerzy Effie 2023:

Sponsorzy strategiczni: TVN Media, Onet, Salesforce, TikTok
Sponsorzy wspierający: Radio Zet, YouTube, Meta, Adform
Partnerzy merytoryczni: AMS, Media&Leads
Patroni medialni: NowyMarketing, Business Insider, Forbes, Noizz, PRoto, Marketing przy Kawie, KampanieSpoleczne.pl