TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Magdalena Pieńkowska z Platige Image do Stellar Fireworks

Magda Pieńkowska, dotychczas dyrektor marketingu w Platige Image, objęła w Stellar Fireworks rolę dyrektora operacyjnego (Chief Operating Officer). Wcześniej odpowiadała m.in. za stworzenie działu projektów specjalnych w Multikinie.
O autorze
1 min czytania 2018-12-18

Stellar Fireworks jest studiem specjalizującym się w kompleksowej realizacji projektów narracyjnych dla parków rozrywki, centrów nauki i muzeów oraz projektów branded environments dla firm. Kilkunastoosobowy zespół studia przygotowuje obecnie m.in. wystawę dla centrum nauki w Holandii oraz realizuje dwa projekty dla jednego z największych parków rozrywki w Polsce. W ramach projektów własnych studio opracowuje również tematyczne wystawy podróżujące i projekty merchandisingowe.

Stellar Fireworks jest spółką portfelową Comoving Coordinates Ltd – funduszu angel & venture development założonego na początku 2018 roku przez Łukasza Alwasta i Jana Pomiernego. Fundusz jest platformą dla rozwijania przedsięwzięć biznesowych łączących rozrywkę, edukację, nowe technologie oraz sztukę. W portfolio CC wchodzi również studio kreatywne Science Now oraz kilkanaście innych przedsięwzięć, których premiery przewidziane są na lata 2019-2020.

– Na polskim rynku nie ma spółki o naszym profilu, która parkom rozrywki byłaby w stanie zaoferować kompetencje potrzebne przy tworzeniu masterplanów, tematyzacji czy kreowaniu nowych formatów atrakcji. Bogatą warstwę storytellingową przenosimy na całe spektrum przedsięwzięć rozrywkowych i edutainment. Działamy w modelach stricte komercyjnych, jak i w projektach z obszaru innowacji społecznych. Opieramy się na nowej, oryginalnej własności intelektualnej, którą rozwijamy także w modelach eksportowych – podkreśla Pieńkowska, związana ze Stellar Fireworks od listopada.

Magda Pieńkowska jest związana z branżą rozrywki, produkcji i marketingu od 1999 roku. W latach 2006-2016 współtworzyła i zarządzała działem projektów specjalnych w Multikinie (obecnie Grupa Vue). W ramach grupy rozwijała przedsięwzięcia z obszaru Special Event Cinema (m.in. transmisje Mistrzostw Świata i Mistrzostw Europy w piłce nożnej, transmisje teatru, oper i baletu, sportów ekstremalnych) oraz wspierała rozwój i operacyjną realizację najważniejszych festiwali filmowych w Polsce (Warszawski Festiwal Filmowy, Gdynia Festiwal Filmowy, Camerimage Festiwal Filmowy, Nowe Horyzonty Festiwal Filmowy).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W latach 2016-2018 jako Dyrektor Marketingu w Platige Image S.A. odpowiadała za kompleksową komunikację marketingową studia, w tym promocję jego kluczowych projektów, m.in. współpracę z Netflixem przy produkcji serialu „The Witcher”, promocję cinematików do uznanych gier komputerowych, czy opraw do przedsięwzięć specjalnych takich jak musicale. Odpowiadała również za przygotowanie i wdrożenie międzynarodowego planu promocji do filmu „Jeszcze dzień życia” na podstawie prozy Ryszarda Kapuścińskiego. Film zdobył nagrodę Europejskiej Akademii Filmowej 2018 w kategorii najlepszy pełnometrażowy film animowany.

Słuchaj podcastu NowyMarketing