Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

Magdalena Redestowicz dyrektorem marketingu marek Citroën i DS w Polsce

W ramach działań zwiększających efektywność Groupe PSA wyodrębnione zostało stanowisko dyrektora marketingu marek Citroën i DS, które objęła Magdalena Redestowicz.
O autorze
0 min czytania 2019-01-11

Magdalena Redestowicz jest związana z marką Citroën od 2008 roku, kiedy objęła funkcję specjalisty ds. marketingu, tym samym rozpoczynając swoją karierę w Groupe PSA. W latach 2012-2017 pełniła rolę communication managera dla marek Citroën i DS w Polsce, po czym otrzymała nominację na stanowisko marketing managera. Od grudnia 2018 roku, w celu zachowania odrębności marek w Groupe PSA, objęła funkcję dyrektora marketingu. Na nowym stanowisku jest odpowiedzialna za strategię marketingową, wprowadzanie nowych produktów na rynek oraz rozwój narzędzi digitalowych w markach.

Prywatnie Magdalena Redestowicz jest amatorką badmintona, zdrowego stylu życia i aktywności, mających na celu poprawę i ochronę życia zwierząt.