Braster® to stworzony przez polskich naukowców system do samodzielnego badania piersi przez kobiety w domu. Badanie z wykorzystaniem Brastera® wykonuje się raz w miesiącu, trwa około 10 minut, jest nieinwazyjne i bezbolesne, a jego skuteczność została dowiedziona w badaniach klinicznych.
Ćwiczę, zdrowo się odżywiam, regularnie się badam. Myślę, że jak większości współczesnych kobiet zależy mi na zdrowiu i byciu w dobrej formie. Dlatego uważam, że samodzielne badanie piersi w domu, które w dodatku daje wiarygodne wyniki, to świetne rozwiązanie. Dzięki Brasterowi możemy kontrolować swoje zdrowie w prosty, nieinwazyjny sposób. Każda kobieta powinna wyrobić w sobie nawyk badania piersi – tłumaczy Magdalena Różczka.
Zobacz również
Cieszy nas, że tak lubiana i poważana aktorka, jak Magdalena Różczka, weźmie udział w naszej kampanii. Pani Magdalena jest dla nas symbolem współczesnej kobiety. Jest świadoma, dba o swoje zdrowie, a w dodatku z powodzeniem wspiera inicjatywy ratujące zdrowie i życie. Zależy nam, aby dotrzeć do jak największej liczby kobiet i zapewnić im możliwość regularnego, samodzielnego badania piersi, które uzupełni dostępne metody diagnostyczne. Nie ma pewnych sposobów na zapobieganie rakowi – ryzyko można jedynie minimalizować, np. poprzez pielęgnowanie zdrowych nawyków. Jednym z takich nawyków powinno być właśnie comiesięczne badanie piersi, bo wcześnie wykryty rak jest w prawie 100% wyleczalny – mówi Marcin Halicki, Prezes Zarządu Braster S.A.
Braster® to urządzenie oparte na termografii kontaktowej, która wykorzystuje technologię matryc ciekłokrystalicznych do rejestrowania obrazów ciepła wewnątrz narządu, a manifestujących się na powierzchni skóry piersi. Obrazy te wysyłane są następnie za pomocą aplikacji mobilnej do systemu automatycznej interpretacji, który je analizuje i identyfikuje cechy świadczące o możliwych niepokojących zmianach w piersiach.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Za strategię i kreację reklam odpowiada agencja GoldenSubmarine.
Słuchaj podcastu NowyMarketing