Magdalena Surowiec (Lemon Sky JWT): przestajemy mówić o „e-marketingu”

Magdalena Surowiec (Lemon Sky JWT): przestajemy mówić o „e-marketingu”
Kolejną osobą, która zmierzyła się z Marketingową 11 jest Magdalena Surowiec, CEO, Lemon Sky JWT.
O autorze
1 min czytania 2014-06-09

W marketingu najważniejsze są…

Nie zapominać, że po drugiej stronie stoi człowiek z krwi i kości.

Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej agencji skrzydeł, to…

Jeszcze za czasów Adv.pl i Oławy: wygrana w przetargu dla marki Dialog, w Lemon Sky opieka nad digitalowym życiem Sercia i Rozumu oraz wiral „Kaszpirowski”.

Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

Stoi przed nami: połączenie Lemon Sky i JWT.

Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumna, to…

Lemon Sky 🙂

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

Nike Woman z Sofia Boutella.

Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

że przestajemy mówić o e-marketingu, a mówimy o komunikacji zintegrowanej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

W każdym sezonie inne, kiedyś np. było to na siłę budowanie profilu na Facebooku, nawet jeśli koszty przerastały efekty.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

umiejętność zdrowego i skutecznego porozumiewania się.

Swoje inspiracje czerpię z…

Wujka Google oczywiście;) – on jest bezdenną skarbnicą wiedzy, nieprawdaż?

Gdybym miał reklamować herbatę jako napój dla kibiców piłki nożnej, a miałabym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

Sprawdziłabym czy na pewno grupa docelowa została właściwie zdefiniowana 😉

Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

lubię to, co robię.

Magdalena Surowiec (CEO, Lemon Sky JWT)

Związana z Lemon Sky JWT od kilkunastu lat. Od marca 2014 wspólnie z Beatą Turlejską-Zduńczyk pełni funkcję CEO agencji Lemon Sky JWT. Pracę w agencji ADV.pl rozpoczęła w styczniu 2002 roku. Jako project manager prowadziła projekty m.in. dla Nestle, Lukas Bank, Bre Bank, Telefonia Dialog czy P&G. W latach 2006-2010 pełniła funkcję Project Manager Director’a, a następnie Production and Creation Department Director’a. w 2010 roku awansowała na stanowisko Chief Executive Officer’a ADV.pl. Funkcję prezesa zarządu pełniła również po zmianie nazwy agencji na Lemon Sky.

Absolwentka zarządzania i informatyki na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i studiów podyplomowych z zakresu komunikacji w biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.