W marketingu najważniejsze są…
Nie zapominać, że po drugiej stronie stoi człowiek z krwi i kości.
Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej agencji skrzydeł, to…
Jeszcze za czasów Adv.pl i Oławy: wygrana w przetargu dla marki Dialog, w Lemon Sky opieka nad digitalowym życiem Sercia i Rozumu oraz wiral „Kaszpirowski”.
Zobacz również
Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…
Stoi przed nami: połączenie Lemon Sky i JWT.
Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumna, to…
Lemon Sky 🙂
Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…
Nike Woman z Sofia Boutella.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…
że przestajemy mówić o e-marketingu, a mówimy o komunikacji zintegrowanej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…
W każdym sezonie inne, kiedyś np. było to na siłę budowanie profilu na Facebooku, nawet jeśli koszty przerastały efekty.
We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…
umiejętność zdrowego i skutecznego porozumiewania się.
Swoje inspiracje czerpię z…
Wujka Google oczywiście;) – on jest bezdenną skarbnicą wiedzy, nieprawdaż?
Gdybym miał reklamować herbatę jako napój dla kibiców piłki nożnej, a miałabym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…
Sprawdziłabym czy na pewno grupa docelowa została właściwie zdefiniowana 😉
Zajmuję się marketingiem, dlatego że…
lubię to, co robię.
Magdalena Surowiec (CEO, Lemon Sky JWT)
Związana z Lemon Sky JWT od kilkunastu lat. Od marca 2014 wspólnie z Beatą Turlejską-Zduńczyk pełni funkcję CEO agencji Lemon Sky JWT. Pracę w agencji ADV.pl rozpoczęła w styczniu 2002 roku. Jako project manager prowadziła projekty m.in. dla Nestle, Lukas Bank, Bre Bank, Telefonia Dialog czy P&G. W latach 2006-2010 pełniła funkcję Project Manager Director’a, a następnie Production and Creation Department Director’a. w 2010 roku awansowała na stanowisko Chief Executive Officer’a ADV.pl. Funkcję prezesa zarządu pełniła również po zmianie nazwy agencji na Lemon Sky.
Absolwentka zarządzania i informatyki na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i studiów podyplomowych z zakresu komunikacji w biznesie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.