– Po fuzji LifeTube, TalentMedia i Gamellon posiadamy jako grupa LTTM różnorodne kompetencje i potrzebujemy działu sprzedaży, który będzie kompleksowo reprezentował złożone portfolio, w którym znajdują się między innymi cztery kluczowe produkty: kanał własny marki, program ambasadorski, subformat i wideomarketing 2.0, czyli reklama z udziałem influencera. Jestem przekonany, że doświadczenie Magdaleny Talmy odegra w tym procesie kluczową rolę i wzmocni wizerunek grupy LTTM jako lidera profesjonalnego, mierzalnego influencer marketingu o standardach brand safety w Polsce – komentuje Paweł Stano, wiceprezes grupy LTTM.
Do tej pory Magdalena Talma obejmowała stanowisko head of sales w LifeTube – największej sieci partnerskiej YouTube, gdzie koordynowała sprzedaż kampanii z influencerami. Od tej pory zakres jej odpowiedzialności powiększył się o reprezentację produktów dwóch pozostałych marek z grupy LTTM – TalentMedia (agencja influencer marketingu, twórca kanałów marek takich jak Studio Tymbark, OBI Wyremontowani, Urodomaniaczki by Hebe) oraz Mellon Media (producent formatów wideo na YouTube). Oprócz współpracy z największymi agencjami reklamowymi i domami mediowymi w Polsce Magdalena Talma jest odpowiedzialna za podnoszenie standardów obsługi klienta oraz wdrażanie strategii i rozwój całego działu Sprzedaży.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Grupa LTTM powstała w październiku 2019 roku i jest częścią holdingu Mediacap. Obecnie pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży profesjonalnych youtuberów w Polsce.