Magdalena Tynor-Juszczyk oraz Piotr Luberadzki zostali powołani na członków zarządu Synergic z początkiem lipca.
Jestem przekonany, że wejście do zarządu Magdaleny i Piotra, wpłynie na dalszą poprawę wyników i umocnienie pozycji Synergic na rynku – ocenia Paweł Orłowski, prezes zarządu Synergic.
Zobacz również
Magdalena Tynor jest związana z rynkiem reklamy od siedemnastu lat, a w Synergic odpowiada za ofertę produktową i działania operacyjne. To manager z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze marketingu, rozwoju biznesu oraz prowadzenia grup produktowych, m. in. z zakresu reklamy tranzytowej, digitalowej, lotniskowej oraz eventowej. Wśród kluczowych obszarów jej kompetencji można wymienić kreowanie i rozwój nowych produktów reklamowych na rynku polskim czy kierowanie zespołami o zróżnicowanych zadaniach w zakresie budowy i zarządzania ofertą produktową firmy, realizacji projektów niestandardowych oraz kampanii reklamowych z zakresu ooh, dooh. Do tego można dodać zdobyte doświadczenie negocjacyjne oraz umiejętność budowania długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi. Posiada wykształcenie w zakresie Zarządzaniai Marketingu (AGH, Wydział Zarządzania, Specjalność: Marketing) i Public Relations (SGH, Studia Podyplomowe).
Piotr Luberadzki jest managerem z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu zespołami sprzedaży na rynku mediów. Od prawie dwudziestu lat jest zawodowo związany z reklamą zewnętrzną, a w Synergic od blisko 3 lat pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży. Jego kluczowe obszary kompetencji to m. in. kreowanie i realizacja działań sprzedażowych oraz kierowanie pracą zespołów sprzedaży, budowanie relacji z kluczowymi klientami, new business, tworzenie scenariuszy budżetowych i biznesowych pozwalających na uzyskanie przewag konkurencyjnych czy doświadczenie w międzynarodowych strukturach sprzedażowych. Piotr Luberadzki posiada wykształcenie kierunkowe: Zarządzanie Sprzedażą (Szkoła Główna Handlowa), Socjologia (Collegium Civitas), Handel Zagraniczny (Uczelnia Łazarskiego w Warszawie).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce