MAHLE jest wiodącym dostawcą dla przemysłu motoryzacyjnego, oferuje unikalne rozwiązania w dziedzinie silników, filtracji, elektryki/mechatroniki oraz układów chłodzenia. Innowacyjne produkty MAHLE są wykorzystywane w samochodach i urządzeniach stacjonarnych, a także w transporcie kolejowym, morskim i podczas lotów w przestrzeni kosmicznej. 50% samochodów na świecie posiada komponent produkcji MAHLE.
We Wrocławiu powstało centrum usług wspólnych, które będzie obsługiwało oddziały z całej Europy. SSC MAHLE będzie współpracować z centralą firmy znajdującą się w Stuttgarcie oraz zakładami produkcyjnymi zlokalizowanymi w Europie. Głównymi zadaniami wrocławskiego oddziału będą wsparcie księgowe dla MAHLE w Niemczech, Czechach i Hiszpanii. Zatrudnieni specjaliści IT będą odpowiadać za wsparcie informatyczne obszaru całej Europy.
Zobacz również
Agencja strategiczno-kreatywna MOOQ będzie odpowiadała m.in. za działania z zakresu marketingu rekrutacyjnego i employer brandingu. Jak mówi Filip Filar, Partner Zarządzający w MOOQ: Już wcześniej współpracowaliśmy z MAHLE i dobrze poznaliśmy potrzeby klienta oraz branżę, w której działa. To nasze kolejne wyzwanie z tego zakresu, dlatego chętnie wykorzystamy nasze doświadczenie i wiedzę przy tym projekcie. Praca dla tak dużego klienta to wyzwanie, którego się z przyjemnością podejmujemy.
Umowa o współpracę przy projekcie została podpisana w wyniku przetargu, który MOOQ zwyciężył, dzięki najlepszym propozycjom kreatywnym oraz mediowym.
Agencja MOOQ intensywnie rozwija swoje portfolio klientów z branż innowacji, nowych technologii oraz rekrutacyjnej. MOOQ istnieje na rynku od ponad roku i w tym czasie zdobył już wielu klientów, u których odpowiada za kompleksową obsługę marketingową i komunikację.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing