MailSales oddał do dyspozycji klientów blisko 200 największych baz danych zapowiadając dalszy rozwój sieci. To pierwsza, tak szeroka oferta na rynku. Z wykorzystaniem sieci realizowane są kompleksowe działania emailingowe w modelach CPM/CPC/CPL.
MailSales posiada największą bazę kont e-mailowych ze wszystkich polskich firm z branży. Oferta opracowana została zarówno z myślą o klientach chcących ze swoim przekazem dotrzeć do szeroko rozumianego biznesu, jak i firmach komunikujących się bezpośrednio z konsumentami. MailSales dysponuje wszystkimi kryteriami targetowania, w tym zgodnie z: płcią, wiekiem, miastem, zawodem, zarobkami, zainteresowaniami, branżą i stanowiskiem. MailSales chce się skupiać nie tylko na wysyłce mailingów, ale także retargetingu SMS, projektowaniu komunikacji e-mail, sprzedaży rekordów i generowaniu dedykowanych baz danych dla klientów z dowolnych branż.
Zobacz również
– Obserwując rynek reklamy internetowej, nie tylko w Polsce, ale na całym świecie widoczna jest wzrastająca rola email marketingu, głównie ze względu na jego bardzo wysoką skuteczność, która przekłada się na realne wzrosty sprzedażowe, tak ważne w czasach kryzysu. Ścisła współpraca z klientami, dla których efekt jest najważniejszy, pozwala stale wsłuchiwać się w ich potrzeby i podejmować adekwatne do zmian decyzje biznesowe. MailSales charakteryzuje kompletność. Proponujemy mailingi do praktycznie każdej bazy – mówi Marcin Michalski, pomysłodawca i koordynator rozwoju MailSales.
Do tej pory firma zgromadziła ponad 35 milionów kont. Liczba ta z dnia na dzień rośnie. MailSales proponuje swoim klientom rozliczenie w modelach CPM (za 1000 wysłanych e-maili), CPC (za kliknięcie w mailing) lub CPL (opcjonalne rozliczenie za lead).
– Szczegółowa analiza rynku wskazuje, że dysponujemy największymi, precyzyjnie skategoryzowanymi bazami danych. Ponadto, jako jedyni umożliwiamy przejrzystość współpracujących z nami baz – informuje Kamila Majcher, Project Manager MailSales. – Wyróżnia nas również scoring każdej z baz pod kątem efektywności. Dla nas najważniejsza jest skuteczność – dodaje Majcher.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
MailSales oddał do dyspozycji klientów dedykowany panel administracyjny. Z wykorzystaniem panelu możliwa jest dowolna konfiguracja mailingu pod kątem targetowania, czasu wysyłki czy innych istotnych parametrów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Twórcy sieci mają precyzyjną strategię rozwoju usługi. W przyszłości koncentrować się będą również na bazach specjalistycznych, tworzeniu nowych narzędzi i pakietów mailingowych, a także wykorzystywaniu synergii PC-Mobile oraz większej reakcji behawioralnej na wysyłkę.