Maja Kuczyńska, polska zawodniczka indoor skydivingu, wystąpiła w międzynarodowej reklamie Google

Maja Kuczyńska to zawodniczka, która nie boi się wyzwań. Na koncie ma tytuł Mistrzyni Świata Juniorów Indoor Skydivingu we freestyle’u – dyscyplinie, która łączy akrobatykę z lotami w tunelu aerodynamicznym. Swoje umiejętności wykorzystała w nowej kampanii reklamowej Google.
O autorze
1 min czytania 2019-10-17

Niezwykły talent Mai możemy podziwiać w nowej reklamie laptopa Pixelbook Go, w której Kuczyńska prezentuje produkt Google. Kuczyńska została zaproszona do udziału w reklamie przez firmę z Moutain View, przed wakacjami. Nagranie trwało tydzień i było skomplikowanym projektem ze względu na stan nieważkości, w którym reklama była nagrywana.

– Gdy dostałam zapytanie w sprawie reklamy bardzo się ucieszyłam, to dla mnie ogromne wyróżnienie! By sprostać oczekiwaniom, w sumie wzięłam udział w trzech specjalistycznych lotach, w tym jednym komercyjnym, aby sprawdzić, czy wszystko jest w porządku. Wiele osób nie czuje się dobrze podczas tego typu lotów. Na szczęście okazało się, że wszystko jest w porządku. W sumie zrobiłam 50 parabol, każda co 30 sekund bez grawitacji. To była niesamowita przygoda, zawsze chciałam spróbować takiego lotu, a reklama dla firmy Google to dla mnie ogromne wyróżnienie – wspomina Maja Kuczyńska.

Reklama jest spójna z filozofią „cool” marki dlatego skierowana jest głównie do młodszych użytkowników i ma pokazać, że nowy laptop jest przede wszystkim lekki, a dzięki odpowiedniemu designowi łatwo można go chwycić i zabrać ze sobą dosłownie wszędzie.

– To nie jest mój pierwszy udział w reklamie. Jednak do tej pory większość była nagrywana w tunelu aerodynamicznym. Tym razem Google zrobiło coś więcej, poszło o krok dalej. Tym razem dryfuję w powietrzu bez grawitacji, co ma być nawiązaniem do cech sprzętu którego reklamę nakręciłam – dodaje Maja.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Laptop Pixelbook Go ma zaledwie 13 mm grubości i waży około kilograma. Na jednym ładowaniu baterii może działać nawet 12 godzin. Ma też opcję szybkiego 20-minutowego doładowania, po którym działa przez kolejne 2 godziny. Jego największą zaletą jest falowany spód, który umożliwia pewniejszy chwyt urządzenia.

Reklama z udziałem Mai emitowana jest na terenie USA, Wielkiej Brytanii i Kanady.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się