Majonez Kielecki jako składnik tradycji w nowej kampanii marki

Czym jest tradycja? Wydawać by się mogło, że wszyscy to wiemy, jednak w spocie promocyjnym Majonezu Kieleckiego pokazano, że każdy z nas rozumie ją nieco inaczej.
O autorze
0 min czytania 2021-11-30

Tym co łączy różne oblicza tradycji jest kultowy Majonez Kielecki – tradycyjny produkt, obecny na naszych stołach od ponad 60 lat – „Składnik naszej tradycji”.

W ramach kampanii zaplanowano działania w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, prasie, internecie, social mediach oraz współpracę z influencerami.

Za strategię, kreację kampanii, działania w social mediach, współpracę z influencerami oraz nadzór produkcyjny nad spotami reklamowymi opowiada Optima Marketing Group z Krakowa. Film wyprodukowała Papaya Films. Zakupem mediów zajął się One House i Octopus Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj