Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Majonez Kielecki ponownie na ekranach

Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” nie pozwala o sobie zapomnieć. Już w połowie marca firma rusza z wielkanocną kampanią reklamową swojego sztandarowego wyrobu - Majonezu Kieleckiego.
O autorze
0 min czytania 2017-03-20

Spoty reklamowe, billboardy, emisje w prasie oraz działania PR mają zachęcić konsumentów do zakupu produktu, a także przywołać miłe wspomnienie dawnych, rodzinnych spotkań.

Sezonowa kampania WSP Społem to już tradycja. Od wielu lat w gorącym okresie świątecznym firma promuje swoje produkty. Wszystko po to, by zdynamizować ich sprzedaż, a także zwrócić uwagę konsumentów na fakt, że tradycyjne przyprawy, takie jak np. majonez, wciąż stanowią wyjątkowy dodatek do potraw, mimo zmieniających się trendów w odżywianiu.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj